کد خبر : 1307715 | 10 اسفند 1394 ساعت 13:56 | 38.5K بازدید | 2 دیدگاه

وقتی رئیس فیفا امنیت دارد

تیم‌های عربستانی به تهران می‌آیند

فرصت زیادی به پایان مهلت تعیین شده به فدراسیون فوتبال ایران و عربستان برای مشخص کردن رویارویی نمانیدگان دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا باقی نمانده است.

تیم‌های عربستانی به تهران می‌آیند
به گزارش "ورزش سه"، تیم های عربستانی بهانه کرده اند که ایران امنیت ندارد و حاضر نیستند برای بازی با تیم های ایرانی به این کشور سفر کنند. از سویی فدراسیون فوتبال ایران هم به دفعات تاکید کرده مراجع قانونی حمله به سفارت عربستان در تهران و مشهد را محکوم کرده اند و حتی در صدد برخورد با عوامل آن هستند اما برگزاری بازی در تهران و دیگر شهرهای ایران بدون هیچ مشکلی قابل اجراء است و از همه مهمتر ایران یکی از کشورهای امن منطقه است.

فدراسیون فوتبال تاکید کرده تیم های ایرانی به هیچ وجه حاضر نیستند برای بازی با تیم های عربستانی به کشور ثالث سفر کنند.

به نظر می رسد کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا بهانه های عربستان را برای برگزاری بازی نمایندگان این کشور با تیم های ایرانی در کشور ثالث را قبول نکرده است و تیم های عربستانی برای بازی با تیم های ایرانی به کشورمان سفر خواهند کرد.

این مورد اشاره یکی از روزنامه های عربستانی در روزهای اخیر هم بوده است.

در یکی دو هفته اخیر تیم های اماراتی به ایران سفر کرده اند و بازی آنها بدون هیچ مشکلی برگزار شده است تیم لخویا هم در آستانه سفر به تهران است و پیشتر هم تیم الجیش به تهران آمده بود. در روزهای اخیر حتی ر یس فیفا هم به تهران سفر کرده بود و امنیت در تهران را با گوشت و پوست و خون خود احساس کرده بود.از این ها که بگذاریم بعد از توافق ایران و کشورهای 1+5 روسای جمهوری ده ها کشورهای اروپایی به همراه هیات های همراه به تهران سفر کرده اند بدون اینکه مشکل خاصی برای آنها رخ دهد. همه این ها نشان می دهد عربستانی ها به دنبال بهانه جویی هستند که کنفدراسیون فوتبال آسیا مخالف چنین بهانه جویی و تصمیمات سیاسی در فوتبال است.

گفته می شود علی کفاشیان در این باره مذاکراتی با رئیس فیفا هم داشته است که ر یس فیفا قول داده است در صورت بروز مشکل در این ماجرا توصیه های لازم را به کنفدارسیون فوتبال آسیا داشته باشد.

دیدگاه‌ها