کد خبر : 1307870 | 11 اسفند 1394 ساعت 00:57 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

بندر: دورتموند مثل من است

هافبک دورتموند که به تازگی قراردادش با این تیم را تمدید کرد از دلایلش برای اعتنا نکردن به سایر پیشنهادت گفت.

بندر: دورتموند مثل من است
به گزارش "ورزش سه"، اسون بندر که هفته گذشته قراردادش با دورتموند را تا سال 2021 تمدید کرد، درمورد انگیزه‌اش برای این تصمیم به "کیکر" گفت:" دورتموند مثل من است: متواضع! و فعالیتش هم شفاف و پایدار و مطمئن است.
تصمیمم برای تمدید قرارداد با این باشگاه یک تصمیم دلی بود. طی مذاکرات صریح و مستقیم و صادقانه‌ای که با مقامات داشتم، متوجه شدم چرا هفت سال است اینجا ماندگار شده‌ام. این چیز کمی نیست. من دوست دارم سال‌های آینده هم راهم را در همین باشگاه ادامه دهم، من به اینجا تعلق دارم و چشم‌اندازی طولانی و مجموعه‌ای از اهداف را برای خودم در نظر گرفته‌ام.
من اینجا همه چیز داشته و دارم؛ همینکه کادر فنی به من اینقدر اعتماد دارد؛ همینکه در این تیم همگرا شده‌ام و حرفم شنیده می‌شود و به حساب آورده می‌شوم. و مسلما اینکه در ترکیب از جایگاه خوبی برخوردارم. البته اوایل آمدن توخل که چند باری روی نیمکت نشستم، همان موقع هم روراست و صادقانه با من رفتار شد و این احساس را داشتم که اهمیتم برایشان کم نشده است."
بندر که از سال 2009 پیراهن زردهای وست‌فالن را بر تن می‌کند و تا 2021 در این باشگاه به کارش ادامه خواهد داد، افزود:" کسی که در بروسیا دورتموند عضویت دارد، انتظارش این است که عناوین قهرمانی به دست آورد. می‌خواهم که در پنج سال آینده قطعا به این عناوین دست پیدا کرده باشم. در غیر این صورت ناامید خواهم شد."

دیدگاه‌ها