کد خبر : 1308177 | 12 اسفند 1394 ساعت 11:16 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

پیش بازی لوانته - رئال مادرید

لوانته و رئال مادرید،‌امروز در ورزشگاه کیودد شهر والنسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لوانته - رئال مادرید
به گزارش "ورزش سه"،‌ زیدان امیدوار است تیمش بتواند با کسب پیروزی در این بازی، از حواشی  ایجاد شده در هفته های اخیر خارج شود.

لوانته

قعرنشین جدول با کسب 20 امتیاز از 26 بازی در رده ی بیستم قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌4 شکست و یک پیروزی کسب کرده اند و در فرم ضعیفی قرار دارند. حال لوانته در خانه میزبان رئال مادرید است و با انگیزه زیادی مقابل سپیدپوشان ظاهر خواهد شد.با این حال لوانته در 5 تقابل اخیرش با رئال، 5 شکست را متحمل شده و در 4 دیدار اخیرش موفق به زدن گل نشده است.دیوید ناوارو به دلیل محرومیت و پدرو لوپز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

رئال مادرید

شاگردان زین الدین زیدان با کسب 54 امتیاز از 26 بازی در رده ی سوم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیرشان،‌3 پیروزی،‌1 تساوی و 1 شکست کسب کرده و در فرم خوبی قرار ندارند. پس از دربی مادرید،‌رونالدو عنوان کرد که اگر هم تیمی‌هایش در سطح او بودند تیمشان در صدر جدول بود و این صحبت‌ها، حواشی بسیار به همراه داشت. این حواشی ممکن است رئال را در این بازی دچار دردسر کند و باید دید زیدان می‌تواند تیمش را در این شرایط به نتیجه مطلوب برساند یا نه.

ترکیب احتمالی:

1094738

دیدگاه‌ها