کد خبر : 1308287 | 12 اسفند 1394 ساعت 16:25 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: اتلتیکو نشان داد قهرمانی ما قطعی نیست

بارسا فردا در وایکاس میهمان رایووایکانو خواهد بود؛ حریفی که معمولا مقابل آبی اناری ها گلباران می شود.

انریکه: اتلتیکو نشان داد قهرمانی ما قطعی نیست
به گزارش "ورزش سه"، با برد شب گذشته اتلتیکو مقابل سوسیداد، فاصله این تیم با بارسلونا در صدر به 5 امتیاز کاهش یافت و بارسا برای حفظ فاصله خود با اتلتیکو محکوم به پیروزی بر رایو وایکانو است. آبی اناری ها در سال های اخیر همواره در خانه و خارج از خانه مقابل رایو پیروز شده اند.

انریکه در نشست خبری این بازی گفت:" هرگز به نتایج گذشته با رایو کاری ندارم. بازی با این تیم هیچوقت آسان نبوده به خصوص که فردا در زمین این تیم باید به میدان برویم. رایو تیمی منسجم با یک مربی بزرگ است. پاکو خمس عملکرد خوبی در رایو داشته و کار راحتی مقابل این تیم نخواهیم داشت.
نتیجه بازی غیر قابل پیش بینی است. در بازی رفت که پرگل پیروز شدیم، شکل بازی رایو با نتیجه  به دست آمده متفاوت بود. بازی مقابل تیم های پایین جدول همیشه سخت است بخصوص اینکه جدال برای خارج ماندن از سه تیم سقوط کننده به سختی دنبال می شود و رایو به همین دلیل بسیار با انگیزه است."

استراحت نکردن مسی، نیمار و سوارز:" در این مورد برنامه ریزی نکرده ام و باید ببینیم در ادامه چه پیش می آید. فرصت دست بدهد به آنها استراحت خواهم داد."

شانس قهرمانی بارسلونا:" اتلتیکو بازی هایش را پیروز می شود و این یعنی اینکه کارمان در لالیگا تمام نشده و باید مراقب باشیم. سه امتیاز برای هر پیروزی باعث می شود تا در صورت هر لغزشی، جایگاهمان به خطر بیفتد؛ با این حال به تیم خودم ایمان دارم. بارسلونا تیمی باشخصیت، متحد و منسجم در همه ارکان است. اعضای کادر فنی، تیم پزشکی و بازیکنان همه باهم متحد هستند. معتقدم علاوه بر بازیکنان، پزشکان بارسا نیز بهترین در دنیا هستند."

دیدگاه‌ها