کد خبر : 1308368 | 12 اسفند 1394 ساعت 23:20 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دورتموند در خانه دارمشتات

دورتموند در دیداری خارج از خانه مقابل دارمشتات به پیروزی رسید تا همچنان به تعقیب بایرن مونیخ در صدر جدول ادامه بدهد.

پیروزی دورتموند در خانه دارمشتات
به گزارش "ورزش سه"، در دومین روز از هفته بیست و سوم فصل جاری بوندسلیگا بروسیا دورتموند در حالی میهمان دارمشتات بود که توماس توخل بر خلاف روال متدوال ترکیبش در این فصل، وایدن‌فلر را به جای بورکی درون دروازه قرار داده بود.
اولین فرصت خطرناک این بازی را دورتموندی‌ها دقیقه سه ایجاد کردند، جاییکه آوبامیانگ می‌رفت تا روی نقطه پنالتی پاس بلند دریافتی از پاسلاک را به تور دروازه بچسباند اما ماتنیا هشیار بود و به سرعت واکنش نشان داد. سه دقیقه بعد گوندوگان بود که روی یک ضربه آزاد فرصت گلزنی بعدی را به نام دورتموند نوشت اما این بار هم ماتیا دروازه‌اش را نجات داد.
در ادامه آبی‌پوشان تلاش کردند با رو آوردن به توپ‌های بلند نقشه‌های دورتموندی‌ها در زمین را به هم بزنند. بیست دقیقه به همین منوال سپری شد تا اینکه بار دیگر حملات زردپوشان به دروازه حریف از سر گرفته شد. دقیقه 23 تلاش وایگل و راموس برای صاحب توپ کردن پاسلاک باز هم با هوشیاری دروازه‌بان دارمشتات ناکام ماند. سه دقیقه بعد کرنر ارسالی هوملس فرصت دیگری را برای دورتموند خلق کرد اما مدافعان حریف با دستپاچگی توپ را به کرنر زدند.
بالاخره دقیقه 38 آدریان راموس گل نخست بازی را به نام دورتموند ثبت کرد. ابتدا آوبامیانگ برای وارد کردن توپ روی پاس چیپ گونزالو کاسترو به هوا بلند شد اما ماتیا توپ را دور کرد، این دفع ناقص اما به راموس رسید و او کار را تمام کرد. بعد از این  گل دارمشتاتی‌ها در صدد جبران برآمدند اما با سد مدافعان دورتموند روبرو شدند و نتوانستند حتی از محوطه جریمه حریف خود عبور کنند. به این ترتیب نیمه اول با تک گل راموس به پایان رسید.
در نیمه دوم دارمشتات در تلاش برای پیدا کردن راهی برای نفوذ به زمین دورتموند بود اما باز هم غافلگیر شد و اینبار اریک دورم دقیقه 53 موفق شد روی پاس گونزالو کاسترو در فاصله نه متری دورتموند را به گل دوم برساند. این نخستین گل این بازیکن در فصل جاری بود. بالاخره دقیقه شصت اولین فرصت برای تیم میزبان پدید آمد. وانگر سانتر هم‌تیمی‌هایش از سمت راست زمین را با ضربه سر جلوی پای ورانچیچ که روی نقطه پنالتی جاگیری کرده بود انداخت، اما ضربه نهایی او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت. بعد از گل دوم دورتموند تب و تاب اولیه از بازی افتاد و توپ بیشتر در میانه میدان گردش داشت.در ادامه دو تیم چند موقعیت روی دروازه هم ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و بازی با همان دو گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها