کد خبر : 1308410 | 13 اسفند 1394 ساعت 09:28 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

توخل:برایمان 3 امتیاز مهم نبود، نه بازی زیبا

توماس توخل، سرمربی دورتموند، تایید کرد که تیمش در دیدار مقابل دارمشتات نمایش دلچسبی نداشت اما از اینکه به سه امتیاز رسیدند، ابراز خشنودی کرد.

توخل:برایمان 3 امتیاز مهم نبود، نه بازی زیبا
به گزارش "ورزش سه"، در دومین روز از هفته بیست و سوم بوندسلیگا ساعتی پیش بروسیا دورتموند موفق شد با نتیجه 2 بر 0 میزبان خود دارمشتات را از پیش رو بردارد. بعد از پایان این مسابقه توماس توخل گفت:" وقتی به عنوان یک دورتموندی به دارمشتات بیایی، این نتیجه بالاترین دستاوردی است که ممکن است کسب کنی، زیرا بازی مقابل این تیم واقعا جدی و سرسختانه است؛ تماشایی از کار درنمی‌آید اما مهم نتیجه بود که ما به آن رسیدیم."
درک شوستر ،مربی دارمشتات، هم گفت:" ما مدتی طولانی کار را برای حریف سخت کرده بودیم. نیمه اول خیلی خوب کار کردیم اما به علت کلاس کاری و سطح نفراتی که دورتموند دارد عقب افتادیم و حال آنکه قبلش حتی شانس این را داشتیم نتیجه را 1 بر 0 به سود خودمان کنیم.
در نیمه دوم هم آبرومندانه بازی کردیم، اما اگر یک گل زده بودیم شاید می‌توانستیم روند بازی را هیجان‌انگیزتر کنیم. من به رغم این شکست از عملکرد شاگردانم راضی‌ام و البته مایلم بخاطر زمین چمن بدی که در آن از میهمانمان پذیرایی کردیم معذرت‌خواهی کنم."

دیدگاه‌ها