کد خبر : 1308422 | 13 اسفند 1394 ساعت 10:52 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

سومین لغزش بایرن بعد از اعلام جدایی پپ(عکس)

بایرن مونیخ شب گذشته در خانه با نتیجه 2-1 مغلوب ماینس شد؛ شکستی که سومین لغزش این تیم بعد از اعلام خبر جدایی پپ گواردیولا در پایان فصل بود.

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر سال گذشته میلادی بود که بایرنی ها تایید کردند گواردیولا در پایان این فصل آلیانس آره نا را ترک خواهد کرد و جای خود را به کارلو آنچلوتی می دهد. با توجه به اینکه بایرن تجربه چنین شرایطی را در آخرین فصل حضور یوپ هاینکس داشت، مدیران این باشگاه معتقد بودند اعلام زودهنگام این خبر تاثیری روی شرایط این تیم ندارد. اما بعد از اینکه مشخص شد گواردیولا فصل آینده هدایت منچسترسیتی را برعهده خواهد گرفت، بسیاری به او خرده گرفتند که با اعلام این خبر، تمرکزش روی تیم فعلی اش کم خواهد شد؛ ادعایی که با شکست شب گذشته مقابل ماینس، احتمالا بیش از پیش تکرار خواهد شد.
بایرن در چند هفته گذشته، ابتدا مقابل لورکوزن متوقف شد؛ سپس در لیگ قهرمانان، پیروزی 2-0 مقابل یووه را با تساوی 2-2 عوض کرد و در نهایت شب گذشته در خانه مغلوب ماینس شد.
البته این در شرایطی است که آنها همچنان با بحران مصدومیت مدافعان شان دست و پنجه نرم می کنند؛ به طوری که گواردیولا شب گذشته بار دیگر از داوید آلابا در مرکز خط دفاعی استفاده کرد. مطمئنا نتیجه دیدار بعدی مقابل دورتموند که شکست در آن، می تواند قهرمانی بایرن در بوندس لیگا را به خطر بیندازد، روی شرایط گواردیولا و واکنش رسانه ها تاثیر زیادی خواهد داشت.


1094936

1094939

1094941

دیدگاه‌ها