کد خبر : 1308469 | 13 اسفند 1394 ساعت 13:47 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: مقابل ملوان محکوم به بردیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: با توجه به شرایط جدول مقابل ملوان باید برنده شویم.

مهاجری: مقابل ملوان محکوم به بردیم
به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهاجری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص دیدار فردای تیمش برابر ملوان گفت: شرایط بازی فردا، شرایط خاصی است. با توجه به شرایط جدول باید در مقابل نماینده گیلان پیروز شویم و محکوم به بردیم.

وی افزود: با توجه به تمرینات خوب و بانشاطی که در هفته گذشته داشته‌ایم، اگر بازیکنانم در روز جمعه خودشان باشند، بی‌شک پیروز می‌شویم و شرایط خود را در میانه‌های جدول تثبیت می‌کنیم.

مهاجری راجع به ملوان گفت: بدون شک تیمی که در راس کادرفنی خود تغییراتی ایجاد کرده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، اما ملوان تیمی است که با داشتن بازیکنان تاثیرگذاری مثل رافخایی، زارع و نوری در ادامه لیگ نتایج بهتری کسب خواهدکرد. مربی این تیم نیز از تجربه بالایی برخوردار است و گرچه سرمربی نبوده اما در عرصه مربی‌گری سال‌ها سابقه دارد.

مهاجری در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم تیمش تاکید کرد: خیری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و خوشبختانه بازیکنان مصدوم تیم مثل یوسفی، بادامکی و بیات آرام‌آرام شرایط بازی را به دست آورده‌اند و برای بازی در برابر ملوان می‌توانیم از توانایی آنها استفاده کنیم. میلاد غریبی و ابوالحسن جعفری را هم که تا پایان فصل در اختیار نخواهیم داشت.


دیدگاه‌ها