کد خبر : 1308668 | 14 اسفند 1394 ساعت 15:04 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند: گسترش به خودباوری رسیده است

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز دیدار مقابل استقلال اهواز را مصاف با جوانان جویای نام قلمداد کرد.

کمالوند: گسترش به خودباوری رسیده است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: فردا بازی سختی پیش رو داریم زیرا که تیم حریف چیزی برای از دست دادن ندارد.


کمالوند با بیان اینکه استقلال اهواز در نیم فصل دوم جوانان جویای نامی را جذب کرده است، افزود: شاگردان آقای بختیاری زاده در دو بازی اخیر خود عملکرد خوبی داشته اند و دو تیم پر قدرت لیگ را متوقف کرده اند.


وی استفاده از امتیاز میزبانی برای کسب پیروزی را هدف تیمش در بازی فردا عنوان کرد و ابراز داشت: با اینکه در بازی مقابل استقلال اهواز با لشکری از مصدوم و محروم راهی میدان می شویم ولی با توجه به پتانسیل بازیکنان مان، کسب سه امتیاز را دور از دسترس نمی بینیم.


سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه بازیکنانش به خودباوری لازم برای موفقیت دست یافته اند، افزود: در حال حاضر در وضعیتی قرار داریم که تغییر تاکتیک، تاثیری در کیفیت بازی مان ندارد.


کمالوند همچنین با ابراز تشکر از مالک و هیأت مدیره باشگاه به جهت اعتماد دوباره به وی و تمدید قراردادش، اظهار داشت: بسیار خشنود و خرسندم که در مجموعه ای حرفه ای فعالیت دارم و برای موفقیت در این مجموعه تمام توانم را به کار خواهم گرفت.

دیدگاه‌ها