کد خبر : 1308751 | 14 اسفند 1394 ساعت 18:51 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری‌: از بازی بازیکنانم رضایت دارم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: از ابتدا به دنبال سه امتیاز مسابقه بودیم و خوشحالم که توانستیم به این سه امتیاز دست یابیم.

مهاجری‌: از بازی بازیکنانم رضایت دارم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمدرضا مهاجری پس از پیروزی تیمش در برابر ملوان در نشست خبری گفت: خوشحالم که توانستیم بار دیگر به نتیجه خوب دست یابیم و سه امتیاز دیگر را به مجموعه اندوخته‌های خود اضافه کنیم. شرایط خیلی خوبی داریم و مجموعه پدیده با همدلی به دنبال موفقیت‌های بیشتر هستند. علی‌رغم مشکلات زیادی که داریم اما سرآسیایی و سایر مدیران باشگاه پدیده تمام هم و غم خود را برای موفقیت تیم گذاشتند.


وی درباره قضاوت فغانی گفت: داوری دیدار قضاوت خوبی داشت و مشکل خاصی در این دیدار وجود نداشت. البته داور مسابقه می‌توانست در برخی صحنه‌ها همان طور که برای ملوان مماشات می‌کرد، با تیم ما هم مماشات کافی را می‌داشت. در کل باید بگویم از قضاوت فغانی راضی هستم.


مهاجری درباره خطای 6 ثانیه مجتبی روشنگر تصریح کرد: در آن صحنه وقتی مجتبی توپ را جمع کرد خیالم آسوده شد و به سمت کادرم برگشتم تا با آن‌ها صحبت کنم که ناگهان دیدم داور خطا گرفته است. اگر مجتبی توپ را از محوطه خارج کرده باشد، باید کمک داور پرچم می‌زد و اگر خطای 6 ثانیه هم بود باید بررسی شود. در این خصوص نمی‌توانم نظری بدهم.


مهاجری همچنین راجع به فریادش بر سر نیمکت‌نشینان به هنگام بیرون آمدن شاکری و مرادمند گفت: در بازی با پرسپولیس وقتی ایگور پراهیچ سه دقیقه از بازی خارج شد، گل خوردیم. در این بازی هم چه برای مداوای مرادمند و چه برای ترمیم لباس شاکری از نیمکت نشینان خواستم که هرچه سریع‌تر بازیکنان را آماده حضور دوباره در میدان کنند. باید از اشتباهات گذشته درس بگیریم و بدانیم که در لیگ برتر فرصتی برای اشتباهات واهی وجود ندارد.


مهاجری همچنین درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: صمیمانه تسلیت می‌گویم. آیت‌الله واعظ طبسی بیش از 4 دهه مسئولیت ساختار عریض و طویل آستان قدس را بر عهده داشت و فقدان حضور ایشان قطعا احساس خواهد شد.

دیدگاه‌ها