کد خبر : 1308763 | 14 اسفند 1394 ساعت 19:15 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

رندوویچ:جای افتخار است که چنین بازیکنانی داریم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: جای افتخار برای هر مربی است که بازیکنان با قربانی کردن خودشان سه امتیاز بازی را کسب می‌کنند.

رندوویچ:جای افتخار است که چنین بازیکنانی داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تیم فولاد خوزستان مقابل تیم سایپا قرار گرفت و این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.


در پایان این دیدار رندوویچ مربی تیم فولاد خوزستان گفت: پس از این بازی چیزی که خیلی برای تیم فولاد خوزستان در شرایط فعلی مهم است، 7 امتیازی است که برای تیم ما حیاتی است.  از لحاظ روحی و روانی بازی امروز برای ما فشرده بود.


وی در ادامه افزود: جای افتخار است برای هر مربی که چنین بازیکنانی را داشته باشد که تا لحظه آخر بازی با قربانی کردن خودشان سه امتیاز را کسب کردند.


رندوویچ در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد: چیزی که باید به آن اشاره کنم زیبایی بازی است که تیم ما دارد در بازی‌های بعدی به آن اشاره خواهم کرد مهمترین موضوع کسب سه امتیاز بود که امروز به این مهم رسیدیم.


وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: اکثر تیم‌ها فوتبالیست بازیکن‌ساز ندارند حتی در لیگ‌های بزرگ اروپایی تیم‌ها به تمام معنا بازیکن‌سازی کمی دارند ما سعی می‌کنیم با داشته‌هایمان در کل تیم همکاری به وجود بیاوریم انشاءالله.


رندوویچ در ادامه خاطر نشان کرد: سایپا بازیکنان رو به جلو، نامی و بزرگ دارد ما فقط یک موقعیت خطرناک به آنها دادیم زمان ضدحمله زدن مقصر خودمان بودیم و به غیر از آن موقعیت جدی نداشتند معمولاً‌ دروازه‌بان تیم زمانی که وقت‌کشی می‌کند تیم مقابل از لحاظ روحی و روانی تحت تأثیر قرار می‌گیرد.


وی خاطرنشان کرد: ما دقیقاً روی ضربات ایستگاهی خیلی کار می‌کنیم اما باید متوجه باشیم که تیم مقابل 11 نفره است. نمی‌توانیم چیزی که در تمرین اجرا می‌کنیم را در بازی اجرا کنیم اگر بخواهیم به بازی‌های قبلی نگاه کنیم،‌ از روی ضربات ایستگاهی گل زدیم. برخی مواقع موقعیت تبدیل به گل می‌شود و برخی مواقع به گل تبدیل نمی‌شود.

دیدگاه‌ها