کد خبر : 1308914 | 15 اسفند 1394 ساعت 12:41 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار فینال جام حذفی در تختی (عکس)

یکی از دیدارهای این هفته لیگ برتر فردا بین تیم های نفت تهران – ذوب آهن برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، این اولین دیدار نفت در غیاب اکبر دارستانی مربی بدنساز این تیم است که متاسفانه چند روز پیش در تمرینات این تیم دچار حمله قلبی شود و به دیار باقی شتافت. نفت ازاین قضیه متاثر است اما مصمم است برنده از میدان خارج شود تا روح اکبر دارستانی شاد شد. نفتی ها دراوج مشکلات مالی می خواهند ذوب آهن را شکست دهند تا جبران شکست سنگین در دیدار پایانی جام حذفی رو بکنند.

1095267

آخرین باری که دو تیم در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند در دیدار پایانی جام حذفی فصل گذشته بود که ذوب آهن در یک بازی خوب با نتیجه 3-1 پیروز شد. اما این روزها ذوب آهن شادابی و پویایی آن روزها را ندارد و با امتیازات حساسی که در هفته های اخیر از دست داده کارش برای قهرمانی در لیگ برتر سخت شده است.

ذوب آهن با وجود دراختیار داشتن چهار مهاجم خوب و تراز اول این روزها سخت گل می زند و این شاید نیازمند است که یحیی گل محمدی تغییراتی در سبک بازی تیمش و هم چنین چینش تیم در خط حمله ایجاد کند.

1095269

اما نفت تهران بعد از هفته های بحرانی روند امتیاز گیری را آغاز کرده و می خواهد با ادامه این روند چند پله دیگر در جدول رده بندی جهش داشته باشد.

در دوئل نفت – ذوب آهن حتما شاهد یک بازی هدفمند و با برنامه خواهیم بود . علیرضا منصوریان و یحیی گل محمدی برای این بازی ایده های خاص خود را دارند. پیروزی برای هر دو تیم حائز اهمیت است و نتیجه مساوی نه به کار ذوب آهن می آید و نفت تهران. بنابراین دیدن بازی تهاجمی از سوی هر دو تیم طبیعی است.

1095268

دیدگاه‌ها