کد خبر : 1308956 | 15 اسفند 1394 ساعت 14:44 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: شرایط بد مختص نفت نیست

سرمربی ذوب آهن پیش از بازی حساس مقابل ذوب آهن اعلام کرد به تیمش کاملا مطمئن است.

گل‌محمدی: شرایط بد مختص نفت نیست
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی ذوب آهن با تسلیت درگذشت آقای دارستانی و آقای کلانتر از تیم خودش صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: بازی خوب هدف ماست و می خواهیم بازی تماشاگرپسندی را اجرا کنیم و به سه امتیاز برسیم.
گل محمدی در مورد شرایط نابسمان حریف گفت: این مشکل تنها مختص نفت نیست و با دولتی بودن باشگاه ها ضرر زیادی به فوتبال وارد کرده است.

سرمربی ذوب درباره کیفیت متفاوت تیمش نسبت به فصل گذشته گفت: مصدومیت ها به تیم ما ضربه زده است. در مجموع فکر نمی کنم جای نگرانی باشد و تیم خوبی هستیم با بازیکنان باکیفیت. از عملکرد بازیکنان راضی هستیم. در 5 بازی اخیر که به تساوی رسیدیم مشکلاتی داشتیم که داوری هم جز آن بود اما به تیمم و بازیکنانش کاملا اعتماد دارم.

وی در مورد شانس تیمش در سه جام پیش رو گفت: در لیگ قهرمانان با توجه به قرعه شرایط سختی داریم. در لیگ نیز حریفان در نیم فصل دوم قدرتمندتر شده اند و به نظرم در جام حذفی با توجه به تک حذفی بودن شانس زیادی برای قهرمانی داریم.

گل محمدی درباره بازی تیمش برابر النصر عربستان گفت: تصمیمات آنها خشک و تندروی بوده و فوتبال با سیاست جداست و اینکه این دو را کنار هم بگذاریم تصمیمات درستی گرفته نمی شود. ما باید بازی را در کشور خودمان برگزار کنیم و این تصمیم به سود فوتبال آسیاست و غیر از این هر تصمیمی به ضرر فوتبال است.

دیدگاه‌ها