کد خبر : 1309119 | 16 اسفند 1394 ساعت 09:38 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

ملاقات دوباره مهدوی و ورمیلیو

عصر امروز دیدار فینال لیگ برتر والیبال برگزار می شود تا مهدی مهدوی و والریو ورمیلیو از ملاقات دوباره شان بعد از آن تنش نه چندان دوستانه بگویند.

ملاقات دوباره مهدوی و ورمیلیو
به گزارش "ورزش سه"، دیدار بانک سرمایه و پیکان عصر امروز یک بار دیگر برگزار خواهد شد اما این بار در برنده 3 بازی از 5 بازی این دو تیم قهرمان خواهد شد. آخرین بازی پیکان و بانک سرمایه با اتفاقات خوشایندی به پایان نرسید و تنش بین مهدی مهدوی و والریو ورمیلیو پای وکلای ایتالیایی را به تهران کشانید و موضوع به دادگاه و کلانتری کشیده شد.

با این حال دو بازیکن قرار نیست یک بار دیگر اتفاقات گذشته را تکرار کنند و مهدی مهدوی قبل از این دیدار گفته است:« حواشی بازی گذشته یک اتفاق بود و دیگر فکر نمی کنم آن اتفاق تکرار شود. بعد از آن اتفاق هم بازیکنان بانک سرمایه و هم پیکان یاد گرفتند که باید خویشتن دار باشند و از آنجایی که رقابت حساسی در پیش  داریم و مطمئنا فشار بازی بالاست باید خودمان را کنترل کنیم و مراقب رفتارهای مان باشیم. به شخصه از بازی گذشته درس گرفته ام و برای فینال به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنم و امیدوارم که شاهد رقابت بدون حاشیه ای باشیم رقابتی که تماشاگران از آن لذت ببرند و به داشته های والیبال افزوده شود.»

اما والریو ورمیلیو اظهار نظر مستقیمی نکرده است اما مجتبی میرزاجانپور، هم تیمی او می گوید:« من ابتدای فصل و در حالی که هنوز 10 جلسه با تیم تمرین نکرده بودم با ورمیلیو، مشاجره کردم ولی بعدها متوجه شدم که او به زبان ایتالیایی برای حفظ تمرکز، فقط با خودش حرف می‌زند. ورمیلیو تا زمانی که کسی به او توهین نکرده به کسی توهین نمی‌کند. همه می‌گویند که او فحش می‌دهد ولی اصلاً این طور نیست. مطمئن باشید من این حرف‌ها را به خاطر اینکه ورمیلیو هم تیمی من است، نمی‌گویم.»

دیدگاه‌ها