کد خبر : 1309151 | 16 اسفند 1394 ساعت 10:51 | 9.9K بازدید | 2 دیدگاه

زادمهر:نگران دیرشدن تمدید قرارداد برانکو نیستیم

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه صحبت‌های اولیه برای تمدید قرارداد سرمربی این تیم انجام شده است، گفت: جای هیچ نگرانی برای ماندن برانکو در پرسپولیس وجود ندارد.

زادمهر:نگران دیرشدن تمدید قرارداد برانکو نیستیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، محمد زادمهر در رابطه با آخرین وضعیت تمدید قرارداد برانکو ایوانکویچ با بیان مطلب فوق، گفت: چیزی که مشخص است  این است که همه از عملکرد فعلی تیم راضی بوده و همه با تمدید قرارداد برانکو موافق هستند.

وی افزود: مدیریت اجرایی باشگاه هم پیگیر این موضوع است و تمدید قرارداد برانکو را در دستور کار خود دارد. هنوز ۸ هفته تا پایان مسابقات وقت باقی مانده و تمرکز همه ما موفقیت تیم در بازی‌های باقی مانده است.

«برانکو اعلام کرده است که از کشورهای عربی و آفریقایی پیشنهاد دارد و حتی با این باشگاه ها حق مذاکره و امضای قرارداد هم دارد. آیا این موضوع شما را نگران نمی کند؟» عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال هم گفت: اصلا جای نگرانی نیست زیرا صحبت‌های اولیه برای تمدید قرارداد با این مربی انجام شده است و توافقاتی نیز صورت گرفته است اما در حال حاضر تمام تمرکز همه موفقیت در بازی‌های باقی مانده در لیگ است.

دیدگاه‌ها