کد خبر : 1309157 | 16 اسفند 1394 ساعت 11:21 | 7.5K بازدید | 2 دیدگاه

گسترش در مسیر کسب سهمیه آسیا

تیم دوم تبریز این روزها نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کرده و توانسته تا نیمه بالایی جدول صعود کند.

گسترش در مسیر کسب سهمیه آسیا
به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند و شاگردانش در جدال برابر استقلال خوزستان به یکی از پرگل ترین بردهای خود در این فصل رسیدند تا به جمع تیم های نیمه بالایی جدول رسیده و فاصله خود را با صدرنشینان به کمترین حد ممکن برسانند.

گسترشی ها در حالی رویه خوب خود را ادامه دادند که به اذعان بسیاری از کارشناسان و اهالی فوتبال نمایش های خوبی در هفته های گذشته ارائه داده و با فوتبالی منطقی و هدفمند یکی از تاکتیکی ترین تیم های حاضر در فصل بودند. کمالوند که با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان توانست به خوبی افکار خود را در گسترش پیاده کند حالا که فصل به هفته های پایانی خود نزدیک تر شده با خیالی آسوده شاگردانش را در اوج هماهنگی به میدان فرستاده و امتیازات را درو می کند.

با صعود گسترش به جمع هشت تیم برتر لیگ برتر حالا امیدهای این تیم هم برای کسب سهمیه بیشتر از قبل شده چون تبریزی ها نشان دادند توانایی رسیده به یکی از سهمیه ها را دارند. تیم کمالوند با توجه به قرعه ای که تا پایان فصل دارد می تواند شانس خود را برای آسیایی شدن امتحان کند به شرطی که دیگر فراز و نشیب های قبلی را نداشته باشد و نهایت امتیازات را به حساب خود واریز کند.

دیدگاه‌ها