کد خبر : 1309261 | 16 اسفند 1394 ساعت 17:51 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

ما باید به داوری اعتراض می‌کردیم

گل‌محمدی: نشان داده‌ایم تیم با اخلاقی هستیم

سرمربی ذوبی ها می گوید در خیلی از دقایق این بازی تحت فشار بودند اما مهم این بود که به خوبی از گلشان دفاع کنند.

گل‌محمدی: نشان داده‌ایم تیم با اخلاقی هستیم
به گزارش ورزش سه، یحیی گل محمدی در نشست مطبوعاتی پس از پایان بازی تیمش در برابر نفت تهران گفت: ما هم قسم شده بودیم به 3 امتیاز این بازی دست پیدا کنیم. برای ماندن در کورس بازی‌ها به این 3 امتیازها نیاز داشتیم. در خیلی از دقایق تحت فشار بودیم اما از گلی که زدیم توانستیم به خوبی دفاع کنیم.

وی ادامه داد: به صداقت و تلاش بازیکنانم درود می فرستم و از آنها بابت بازی شجاعانه‌شان تشکر می کنم. در شروع بازی خوب نبودیم اما رفته رفته توانستیم بهتر شویم و به گل برسیم.

گل محمدی در رابطه با صحنه درگیری خود با منصوریان گفت: در صحنه ای که درگیری پیش آمد، باید بگویم که ما تیم با اخلاق هستیم. این موضوع که کمترین اخطار را دریافت کردیم نشان از با اخلاق بودنمان است. نفت هم تیم با اخلاقی است هرچه که جلوتر می رویم حساسیت بازی ها بیشتر می شود.

سرمربی ذوبی‌ها در پایان گفت: در جواب اعتراض نفتی ها به داوری باید بگویم اتفاقا در صحنه هایی که خطاهای بی مورد برای آنها گرفته می شد ما باید اعتراض می کردیم نه نفتی ها در حقیقت ما باید به داوری ها معترض می شدیم اما چیزی نگفتیم و در هفته های اخیر نیز 2 امتیاز بابت داوری ها از دست دادیم اما حرف نزدیم.

گل‌محمدی در مورد شعار علیه خودش گفت: عده‌ای کمی بودند که این کار را کردند و در این شرایط فرد خاطی به راحتی شناسایی می‌شود و می‌توان با او برخورد کرد، اما چیز خاصی نبود و ما پوست کلفت شده‌ایم!

دیدگاه‌ها