کد خبر : 1309416 | 17 اسفند 1394 ساعت 09:21 | 20.3K بازدید | 1 دیدگاه

بدشانس مثل رسول؛ ناکام مثل نویدکیا(عکس)

در روزی که می توانست نامش را در بین گلزنان سپاهان ثبت کند با بدشانسی تمام هر ضربه ای زد به جای تور به تیر دروازه خورد.

به گزارش "ورزش سه"، رسول نویدکیا در بازگشت دوباره به ترکیب سپاهان نقشی کلیدی در بازی تهاجمی تیمش مقابل صبای قم ایفا کرد به خصوص در همان 10، 15 دقیقه ابتدایی بازی که میزبان شروعی توفانی داشت. رسول که در روز نیمکت نشینی برادر بزرگتر وظایف سنگینی روی دوشش قرار گرفته بود با وجود نمایش خوب یکی از بدشانس ترین بازیکنان زمین هم لقب گرفت تا سپاهان در عین شایستگی به یک امتیاز بیشتر نرسد.

رسول نویدکیا علاوه بر بازیسازی و تغذیه مهاجمان تیمش در دو صحنه هم تا مرز گلزنی پیش رفت اما توپ های هافبک خلاق و بازیساز سپاهان به جای چسبیدن به تور با برخورد به تیر دروازه به زمین برگشت تا او بدشانس ترین بازیکن میدان لقب گرفته و نوار ناکامی نویدکیاهای نصف جهان ادامه یابد. در هر دو صحنه طرفداران سپاهان با ضربان رسول نیم خیز شدند تا جشن و پایکوبی به راه بیاندازند اما نه تنها این گونه نشد بلکه بیشتر آه و حسرت کشیدند.

1095612

مسلما این بازی و بدشانسی هایش هیچ وقت از ذهن رسول نویدکیا و سپاهانی ها خارج نمی شود چون آنها می توانستند در یک روز رویایی یکی از پرگل ترین بردهای خود مقابل صبا را به ثبت رسانده و طلسم ناکامی های خود برابر این تیم را بشکنند اما بدشانسی این اجازه را به آنها نداد.

دیدگاه‌ها