کد خبر : 1309427 | 17 اسفند 1394 ساعت 10:38 | 9.7K بازدید | 8 دیدگاه

سپاهان و بازگشت به روزهای خوب

سپاهان در بازی حساس با صبا تهاجمی ترین بازی فصل خود را به نمایش گذاشت و صاحب موقعیت های متعدد گلزنی شد اما در نهایت به نتیجه ای بهتر از مساوی دو بر دو دست نیافت.

سپاهان و بازگشت به روزهای خوب
به گزارش "ورزش سه "، با سوت آغاز داور  سپاهان آهنگ دروازه حریف را در پیش گرفت و خیلی زود به دو گل رسید  و این نوید یک پیروزی شیرین برای سپاهان را می داد اما بعد از این دو گل شاگردان استیماچ قدر فرصت ها را ندانستند و این فرصت را هم به تیم صبا دادند تا گل های خورده را جبران کند.

بر خلاف آنچه که علی دایی گفته است سپاهان در این بازی به دلیل خلق موقعیت های فراوان استحقاق پیروزی را داشت و اگر به سه امتیاز بازی دست نیافت به دلیل عدم استفاده از فرصت ها بود.

سپاهان را در بازی های پیشین به خصوص در زمان مربیگری استیماج کمتر این طور دیده بودیم و به نظر می رسد با تغییر و تحولاتی که این مربی درترکیب تیم ایجاد کرده سپاهان رفته رفته به روزهای خوب گذشته برخواهد گشت. ترکیب سپاهان دراین بازی به نسبت بازی های گذشته جوان تر شده بود و همین جوانی انگیزه های تیمی را بیشتر کرده بود.

بی شک با این فوتبالی که دیروز ما دیدیم اگر به استیماچ فرصت داده شود می تواند سپاهان را به روزهای خوب گذشته برگرداند. باشگاه سپاهان نباید اشتباهی که در قبال حسین فرکی مرتکب شد در مواجهه با استیماچ تکرار کند. سپاهان در گذشته هم اگر به موفقیتی دست می یافت به خاطر ثبات در کادر مدیریتی و فنی بوده است.

دیدگاه‌ها