کد خبر : 1309485 | 17 اسفند 1394 ساعت 13:53 | 60.7K بازدید | 17 دیدگاه

شیحی بازی کند یا انصاری؟

تصمیم بزرگ مظلومی در آستانه بازی با پدیده

استقلال بالاخره موفق به جذب یک هافبک بازیساز شد و عادل شیحی را به ترکیب خود اضافه کرد اما حالا سوال اصلی این است که آیا مظلومی از این بازیکن در ترکیب اولیه خود استفاده می کند یا نه.

تصمیم بزرگ مظلومی در آستانه بازی با پدیده
به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی جاسم کرار در اول فصل این جابر انصاری بود که به پست هافبک پشت مهاجم آمد و البته عملکردش منتقدان و مدافعان زیادی هم داشته است. عادل شیحی از حدود دقیقه 70 بازی با راه آهن به ترکیب اصلی اضافه شد و عملکردش برای کادرفنی این تیم رضایت بخش بود.  حالا سوال این است که مظلومی که مدام از نبود یک هافبک بازیساز در تیمش گله می کرد از این بازیکن در ترکیب اولیه خود استفاده می کند یا نه؟

انصاری تا بدین جای کار 5 گل برای استقلال زده است و بعد از سجاد شهباززاده و امید ابراهیمی و به همراه محسن کریمی بهترین عملکرد را در گلزنی دارد و بی تردید مظلومی نمی تواند از نام او به سادگی عبور کند. حالا مظلومی در آستانه چالشی بزرگ قرار گرفته است و باید از بین جابر انصاری و شیحی کدامیک را به عنوان هافبک پست 10 خود انتخاب می کند.

البته این احتمال هم وجود دارد که سرمربی استقلال پست جابر انصاری را عوض کند و از هر 2 بازیکن  در ترکیب اصلی خود استفاده کند.

دیدگاه‌ها