کد خبر : 1309541 | 17 اسفند 1394 ساعت 16:52 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیسی‌ها باید تا آخر فصل محروم شوند

آقایی: اگر در بازی بودم اخراج می‌شدم

سعید آقایی دفاع چپ جوان تراکتورسازی به شدت از آنچه که برای هم‌تیمی‌اش محمد ایران‌پوریان اتفاق افتاد ناراحت است.

آقایی: اگر در بازی بودم اخراج می‌شدم
به گزارش "ورزش سه"، آقایی می‌گوید: ما بازیکن‌های جوان باید از باتجربه‌ها چیز یاد بگیریم اما متاسفانه در این بازی از آنها فقط بی‌احترامی دیدیم. بعد از تکلی که روی پای ایران‌پوریان زده شد فقط باید معذرت‌خواهی اتفاق می‌افتاد اما بجایش با سینا دعوا کردند در حالی که بازیکن ما پشت هم‌تیمی خود درآمده بود.  بعد از بازی وقتی این صحنه را دیدم خدا را شکر کردم چرا که اگر بازی می‌کردم حتما اخراج می‌شدم.

آقایی سپس با انتقاد از قضاوت تورج حق‌وردی در بازی دیروز گفت: تنها تیمی که از داوری متضرر می‌شود فقط و فقط تیم ماست. ما در بازی با پدیده، استقلال خوزستان از این مسئله ضربه خوردیم و در این بازی هم معتقدم داوری کاملا یک طرفه بود. داور در آن صحنه باید بنگر را اخراج می‌کرد و در چند صحنه دیگر نیز خطای واضح را روی بازیکنان ما نگرفت. شاید دوست ندارند تیم ما نتیجه بگیرد و به همین دلیل این کارها را انجام می‌دهند.

وی درباره پرتاب نارنجک از سوی هواداران پرسپولیس هم عقیده جالبی دارد و می‌گوید: وقتی هواداران ما با یک سنگ محروم می‌شوند الان هواداران پرسپولیس باید تا آخر فصل محروم شوند. آنها نیمکت ما را زدند و خدایی ناکرده اگر اتفاقی می‌افتاد چه کسی پاسخگو بود؟ امیدوارم مسئولان زیربط عدالت را رعایت کنند و حداقل در این مسئله تبعیض قائل نشوند.

دیدگاه‌ها