کد خبر : 1309542 | 17 اسفند 1394 ساعت 16:57 | 24.5K بازدید | 9 دیدگاه

گلم هماهنگ شده نبود

ایران‌پوریان: بنگر باید با انسانیت محبوب شود

محمد ایران پوریان می‌گوید فشردگی بازی‌ها برای ما بسیار بیش‌تر شده است و هر 3-4 روز در میان یک بازی انجام می‌دهیم که برایمان بسیار سخت است.

ایران‌پوریان: بنگر باید با انسانیت محبوب شود
محمد ایران‌پوریان در گفت و گو با"ورزش سه"، درباره بازی با پرسپولیس گفت: به نظر من بازی دیروز بین ما و پرسپولیس بسیار زیبا و البته تماشاگر پسند بود و هر دو تیم فوتبال بازی کردند. هر دو تیم شانس این را داشتند که برنده بازی شوند اما نتیجه مساوی شد. ما در دقایق آخر بازی چند موقعیت پشت سرهم داشتیم که می‌توانستیم با گلزنی پیروز شویم، به نظر من شایسته پیروزی در این بازی بودیم.

وی در مورد تکل خشن بنگر گفت: واقعاً آن تکل دور از ادب، مرام و معرفت بود، من خودم به هیچ عنوان نمی‌توان خطای اینچنینی روی بازیکنی انجام بدهم، شاید آقای بنگر با اینکار می‌خواست خودش را غیرتی نشان بدهد اما هیچ بازیکنی این چنین باغیرت نمی‌شود. هرکس باید با انسانیت و معرفت محبوب هواداران شود، شاید این تکل ها فوتبال را برای یک سال با همیشه از یک نفر بگیرد. من از بنگر دلگیر نیستم اما امیدوارم در ادامه از این کارها نکنند، ایشان بازیکن باتجربه و بزرگی هستند اما امیدوارم برای کسی این مورد اتفاق نیفتد از من که گذشت.

دفاع شیرازی تراکتورسازی همچنین درباره نارنجک‌هایی که هواداران در بازی می‌زدند گفت: من متوجه این نارنجک‌ها شدم، همیشه مردم ایران را به فرهنگ بالایشان می‌شناسند و باید این فرهنگ را همیشه دیکته کنیم، بخصوص که دیروز از یوفا نماینده آمده بود و باید بیش‌تر رعایت می‌کردیم.

وی در مورد گلزنی اش برابر پرسپولیس گفت: بختیار ضربه آزاد خوبی زد و من حس کردم که سوشا توپ را برگشت خواهد داد، همینگونه شد و خوشحالم توانستم تلاش تمام بچه‌ها را به گل تبدیل کنم، اما قبل از این ضربه هیچ صحبت و هماهنگی نشده بود.

ایران پوریان درباره بازی بعد تیمشان با فولاد خوزستان گفت: ما در این بازی چند بازیکن محروم و مصدوم داریم، البته فولاد در نیم فصل دوم متحول شده است اما ما در زمین خودمان به دنبال امتیاز هستیم. فشردگی بازی‌ها برای ما بسیار بیش‌تر شده است و هر 3-4 روز در میان یک بازی انجام می‌دهیم که برایمان بسیار سخت است.

دیدگاه‌ها