کد خبر : 1309722 | 18 اسفند 1394 ساعت 13:05 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

محرم هم خوشحال می‌شود! (عکس)

سپاهان در حال سپری کردن روزهای بحرانی است. قهرمان فصل گذشته به منطقه خطر نزدیک است وحتی باید مراقب باشد که به دسته اول سقوط نکند!

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت اینروزهای سپاهان منجر به قضاوت هایی در مورد محرم نویدکیا شده باشد که شاید با واقعیت ها در تضاد  یا دست کم فاصله داشته باشد.

اشاره به این می شود که محرم – حسین فرکی را تحت فشار گذاشت و سبب خداحافظی این مربی اخلاق گرا شد و اکنون هم مانع از نتیجه گیری مطلوب استیماچ شده است!

در این تصویر به وضوح می بینید محرم از گلزنی تیمش خوشحال شده است. نمی شود علاقه طرفداران متعدد این تیم نسبت به محرم را یک علاقه ساختگی دانست. بیشتر تشویق های محرم از سوی طرفداران سپاهان خودجوش است. محرم در این فصل به دفعات حضور روی نیمکت را تجربه کرده است بی آنکه حرفی علیه سرمربی بر زبان بیاورد.

1095824

او که احتمالا در آتی مربی سپاهان شد خوب می داند که این تصمیم سرمربی است که رای به حضور بازیکنان در داخل زمین و روی نیمکت می دهد و اعتراض به این تصمیم حرفه ای نیست.

محرم هم اکنون عضو تیم سپاهان است و همان طور که قهرمانی فصل گذشته به پای او هم نوشته شده ناکامی این فصل هم به نام او نوشته می شود.

حسن فرکی خود رای به بازگشت محرم داد واگر باشگاه می خوست نویدکیا در هر شرایطی در ترکیب باشد از هفته اول این را به حسین فرکی جبر می کرد. اکنون هم استیماچ بدون هیچ مشکلی به محرم بازی نمی دهد. او با این حال از گلزنی تیمش خوشحال می شود.

نوید کیا بهتر از ما می داند بد خواستن برای استیماچ بد خواستن برای سپاهان است و این منجر به اتفاقات خوبی برای او نخواهد شد.

دیدگاه‌ها