کد خبر : 1309746 | 18 اسفند 1394 ساعت 14:37 | 17.9K بازدید | 4 دیدگاه

استعفای ممی از هدایت شهرداری

احمدزاده در مسیر اردبیل به انزلی

احمدزاده از سرمربیگری شهرداری اردبیل استعفا داده و در حال بازگشت به انزلی است تا هدایت ملوان را بر عهده بگیرد.

احمدزاده در مسیر اردبیل به انزلی
به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست شهرداری اردبیل مقابل ماشین سازی، هواداران این تیم از مسئولان باشگاه خواستند تا محمد احمدزاده دیگر سرمربی شهرداری اردبیل نباشد. احمدزاده که از این اتفاقات ناراحت بود صبح امروز استعفای خود را به مدیرعامل باشگاه داد و از آنها خواست تا به خواسته هواداران جامه عمل بپوشانند و با استعفایش موافقت کنند. به نظر می رسد مدیران شهرداری هم با این استعفا موافقت خواهند کرد. چون می خواهند به خواسته هواداران را اجرایی کنند. به نظر می رسد بعد از شعارهای دیروز هواداران شهرداری اردبیل، محمد احمدزاده دیگر راغب نیست که در این تیم به کارش ادامه بدهد.

با توجه به استعفای احمدزاده، او یک قدم به نیمکت ملوان نزدیکتر شده. حتی گفته می شود او در مسیر اردبیل به انزلی است تا پس از قبول استعفایش از طرف مدیران شهرداری، سرمربی ملوان شود و این تیم را در ادامه لیگ همراهی کند. حتی شنیده می شود احمدزاده با قبول استعفا، شاید در تمرین امروز ملوان حاضر شود و آمادگی بازیکنان این تیم را برای بازی مقابل استقلال خوزستان زیر نظر بگیرد.

نکته جالب اینکه قرار بود تمرین ملوان راس ساعت 15 در ورزشگاه تختی برگزار شود اما این تمرین به  ساعت 16 و زمین حسن رود منتقل شده است. گویا اتفاقاتی در حال رخ دادن است. اتفاقاتی مثل حضور دوباره احمدزاده روی نیمکت ملوان.

دیدگاه‌ها