کد خبر : 1309946 | 19 اسفند 1394 ساعت 12:17 | 13.1K بازدید | 1 دیدگاه

احمدزاده فعلا نمی تواند قرارداد ببندد

اگرچه محمد احمدزاده از سمت خود در تیم شهرداری اردبیل استعفاء داده است و گزینه مربیگری تیم ملوان است اما فردا و در بازی با استقلال خوزستان قادر به نشستن روی نیمکت تیم شهرش نیست!

احمدزاده فعلا نمی تواند قرارداد ببندد
به گزارش "ورزش سه"، شرط عقد قرارداد تیم ملوان با محمد احمدزاده این است که باشگاه شهرداری اردبیل با استعفای او موافقت کند که تا اکنون این کار را انجام نداده است. این در حالی است که تیم شهرداری اردبیل تلاش هایش را برای انتخاب سرمربی جدید آغاز کرده است و حتی با یکی دو مربی هم مذاکراتی داشته است.

بعد از شکست تیم شهرداری اردبیل در مصاف با ماشین سازی تبریز برخی از طرفداران تیم میزبان شعارهایی را علیه محمد احمدزاده سر دادند که این سبب ناراحتی او شد و بلافاصله از سمت خود استعفاء کرد و راهی انزلی شد.

البته این احتمال وجود دارد در ساعت های آتی سیاست باشگاه شهرداری اردبیل تغییر کند و با قبول استعفای محمد احمدزاده این مربی اجازه پیدا کند که با تیم ملوان قرارداد ببندد و حتی در بازی فردا روی نیمکت تیم ملوان بنشیند.

شهرداری اردبیل در لیگ یک یکی از 5 کاندیدای سقوط است و ملوان هم نزدیک ترین تیم به منطقه خطر است. محمد احمدزاده در تیم شهرداری اردبیل روزهای سختی را سپری کرده است و در تیم ملوان هم روزهای پرالتهابی را پیش رو خواهد داشت.

دیدگاه‌ها