کد خبر : 1309900 | 19 اسفند 1394 ساعت 09:55 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: بازی دادن به ژیرو تصمیم درستی بود

آرسن ونگر،‌سرمربی آرسنال عنوان کرد که بازی دادن به اولیویه ژیرو در این دیدار،‌تصمیم درستی بوده است.

ونگر: بازی دادن به ژیرو تصمیم درستی بود
به گزارش "ورزش سه"،‌ژیرو صبح دوشنبه صاحب یک پسربچه شد و به همین علت،‌گفته می‌شد تمرکز کافی ندارد. با این حال او موفق شد دو گل به ثمر برساند و ونگر از این موضوع ابراز خوشحالی کرد.
او گفت:" به بازی دادن به او فکر کردم و خودش هم به خاطر تولد پسرش دوست داشت بازی کند و فکر می‌کنم تصمیم درستی بود. مدتی بود که گل نزده بود بنابراین زدن دو گل برایش اتفاق خوبی بود."
"آیا جام حذفی برای من خیلی مهم است؟ آیا کسی را می‌شناسید که بیش از من آن را برده باشد؟ فکر می‌کنم پاسختان را گرفتید. باید در پایان فصل درباره عملکرد تیم قضاوت کرد. من تعجب می‌کنم که خیلی ها از الان قضاوت می‌کنند. ما در هیچ جامی تسلیم نشده ایم و این را در هفته های آتی خواهید دید.باشگاه‌ در وضعیت خیلی بدتری نسبت به امروزش بوده است."

ونگر درباره شرایط مصدومان گفت:" من در شوک هستم زیرا ما دو دفاع و آرون رمزی را از دست دادیم. گابریل و مرته‌ساکر مشکل خاصی ندارند. مشکل رمزی به نظر مصدومیت از ناحیه ران بود بنابراین درباره او کمی نگران هستم.جدا از مصدومیت‌ها،‌ما خوب کار کردیم. واتفورد تیم خوبی است و باید دید تقابل با آنها چطور خواهد شد. باید یک یا دو مصدوممان ریکاوری کنند و مثل همینجا بازی کنیم."
ونگر سپس درباره عملکرد ژیرو گفت:"  من به ترکیب تیمم اعتماد کامل دارم. گل ژیرو به او از لحاظ روحی روانی کمک خواهد کرد. من تصمیم گرفتم به او بازی دهم زیرا او همیشه می‌خواهد بازی کند."

دیدگاه‌ها