کد خبر : 1309952 | 19 اسفند 1394 ساعت 12:16 | 18.7K بازدید | 1 دیدگاه

خامس: هواداران حق دارند علیه من سوت بزنند

خامس رودریگس،‌هافبک رئال مادرید با وجود سوت‌های اعتراضی بر علیهش،‌عنوان کرد که از گلزنی برای رئال و کمک به صعود این تیم به دور بعد خوشحال است.

خامس: هواداران حق دارند علیه من سوت بزنند
به گزارش "ورزش سه"،‌عملکرد خامس در فصل جدید نتوانسته هواداران را راضی نگه دارد و همین موضوع باعث شده انتقادات از او در هفته های اخیر زیاد شود. با این حال،‌سوت‌ها پس از گل خامس به رم به تشویق تبدیل شد و ستاره کلمبیایی عنوان کرد هواداران حق دارند هر نظری داشته باشند.
او گفت:" هواداران یک بازی زیبا می‌خواهند و وقتی اوضاع خوب پیش نرود،‌حق دارند که اعتراض کنند. من سعی کردم خوب بازی کنند و آنها متوجه می‌شوند که کی خوب بازی می‌کنید و کی نه.سوت‌ها بخشی از فوتبال هستند."
خامس درباره بازی گفت:" شایسته پیروزی بودیم. تیم‌های ایتالیایی همیشه سرسخت هستند ولی فکر می‌کنم ما شایسته پیروزی بودیم و حالا باید به بازیمان در دور بعد فکر کنیم."
خامس درباره زیدان گفت:" زیزو به همه ی بازیکنان اهمیت می‌دهد و من هم سعی کردم بهترین بازی ام را انجام دهم. هر روز سعی می‌کنم بیشتر پیشرفت کنم و به تیم کمک کنم. امروز گلزنی کردم ولی به سختی تلاش خواهم کرد زیرا رئال مادرید باشگاه پرتوقعی است."

دیدگاه‌ها