کد خبر : 1310066 | 19 اسفند 1394 ساعت 18:07 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

گرت بیل: رئال مقابل رم خوش شانس بود

گرت بیل شب گذشته پس از 53 روز بار دیگر از ابتدا برای رئال به میدان رفت و نزدیک به 60 دقیقه حضوری موثر در زمین مسابقه داشت.

گرت بیل: رئال مقابل رم خوش شانس بود
به گزارش "ورزش سه"، رئال و رم شب گذشته در برنابئو دیدار برگشت خود از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار کردند که در نهایت رئال همچون بازی رفت موفق شد 2-0 بر رم پیروز شود. رمی ها بخصوص در نیمه اول فرصت های خوبی برای گلزنی داشتند. آنها 4 موقعیت تک به تک را توسط ژکو، فلورنزی و صلاح(2بار) از دست دادند تا در نهایت با دو گل رونالدو و خامس به سختی جریمه شوند.

گرت بیل در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" شما در هر بازی همیبشه به اندکی شانس هم نیاز دارید. رم فرصت های خوبی برای گلزنی در نیمه اول داشت و ما خوش شانس بودیم که گلی دریافت نکردیم. نیمه اول به خوبی دفاع کردیم و نیمه دوم بهتر شده و دو گل به ثمر رساندیم.

هم تیمی هایم در بازی رفت نتیجه خوبی برابر رم کسب کرده بودند و تا حدودی خیالمان از صعود راحت بود. هدفمان در بازی برگشت خوب بازی کردن و زدن گل به رم بود چون می دانستیم که اگر گل بزنیم، حریف امیدهایش را از دست خواهد داد. به هدفمان رسدیم و حالا باید منتظر قرعه کشی دور بعد بمانیم. در حال حاضر هم به بازی بعدی در لالیگا فکر می کنیم. امیدوارم بتوانیم فصل را به خوبی تمام کنیم."

دیدگاه‌ها