کد خبر : 1310164 | 20 اسفند 1394 ساعت 10:33 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان: خوشحالم که بیش از 20 دقیقه بازی کردم

زلاتان ابراهیموویچ،‌ستاره پاری سن ژرمن پس از پیروزی شب گذشته تیمش مقابل چلسی عنوان کرد که از اینکه توانسته اخراج فصل گذشته اش را جبران کند خوشحال است.

زلاتان: خوشحالم که بیش از 20 دقیقه بازی کردم
به گزارش "ورزش سه"‌، فصل گذشته دو تیم در همین مرحله به مصاف یکدیگر رفتند که زلاتان در دیدار برگشت،‌به دلیل خطای خشن روی اسکار با کارت قرمز داور روبرو شد و تیمش 90 دقیقه بدون جنگید و در نهایت صعود کرد. زلاتان شب گذشته یک گل زد و یک پاس گل داد و بدون شک بهترین بازیکن زمین بود و پس از بازی،‌بار دیگر یک مصاحبه جنجالی با خبرنگاران انجام داد.
او گفت:" بله من بیش از 20 دقیقه در زمین بودم بنابراین خوش شانس بودم و فکر می‌کنم خوب کار کردیم و نتیجه خوبی گرفتیم. می‌خواستیم بازی کنیم،‌می‌خواستیم حمله کنیم و برای همین،‌موقعیت ایجاد کردیم و دو گل زدیم. موقعیت‌های بیشتری داشتیم ولی برای پیروزی همان دو گل کافی بود. در مجموع همان بازی که خواستیم را انجام دادیم. آسان نبود زیرا وقتی مقابل تیمی مثل چلسی بازی می‌کند،باید مراقب باشید. 4 بازیکن خط حمله شان قادر به انجام هر کاری هستند. فکر می‌کنم ما می‌خواستیم بازی را کنترل کنیم. اینطور بگوییم که آنها اجازه دادند بازی را کنترل کنیم و وقتی اشتباه کردیم ما را مجازات کردند. این هدف آنها  بود. بازی درگیرانه ای بود و خوشحالیم که صعود کردیم."

دیدگاه‌ها