کد خبر : 1310403 | 21 اسفند 1394 ساعت 09:30 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: چینش اولیه ام بهانه شکست نیست

مائوریسیو پوچتینو،‌سرمربی تاتنهام پس از شکست 3-0 مقابل دورتموند عنوان کرد که چینش اولیه ترکیبش،‌بهانه ای برای شکست تیمش نیست.

پوچتینو: چینش اولیه ام بهانه شکست نیست
به گزارش "ورزش سه"،‌پوچتینو نسبت به بازی آخر تیمش مقابل استون ویلا 7 تغییر در ترکیبش ایجاد کرد که پیر امریک اوبامیانگ و مارکو رویس آنها را به خاطر اشتباهاتشان مجازات کردند. هری کین و اریک لاملا هر دو از روی نیمکت بازی را شروع کردند که حضور چنین بازیکنان کلیدی می‌توانست به تاتنهام کمک زیادی کند،‌موضوعی که پوچتینو به آن اعتقادی ندارد.
او گفت:" هیچگاه از این موضوع انتقادی نمی‌کنم. شاید در رختکن جور دیگری صحبت کنم.ولی من همه ی نظرات را قبول می‌کنم. همیشه سعی می‌کنم تیم بهتری انتخاب کنم. وقتی روز بدی مثل امروز را سپری می‌کنید،‌فرقی ندارد که چه کسی در زمین است. ما بد بازی کردیم. روز خیلی بدی داشتیم. توضیحش سخت است ولی روز بدی بود و از عملکرد تیم ناراضی هستم. خوب بازی نکردیم و به همین دلیل شکست خوردیم. این اولین شکست 3-0 تیم در فصل جاری بود. باید آرام باشیم و اجازه ندهیم چنین نتیجه ای تکرار شود. در بازی برگشت خواهیم جنگید. 3-0 نتیجه خوبی نیست ولی باید به تلاش ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها