کد خبر : 1310808 | 23 اسفند 1394 ساعت 00:41 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: مقابل یووه به حمایت هواداران نیاز داریم

مربی بایرن مونیخ ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش برابر برمن، از مسابقه بعدی تیمش مقابل یوونتوس با عنوان "فینال" یاد کرد.

گواردیولا: مقابل یووه به حمایت هواداران نیاز داریم
به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش بایرن مونیخ  موفق شد با نتیجه پر گل 4 بر 0 میهمان خود وردر برمن را از پیش رو بردارد.
بعد از پایان این مسابقه پپ گواردیولا گفت:" خوب بازی کردیم و این برایم از هر چیزی مهم‌تر بود. جاگیری‌هایمان در مقایسه با بازی‌های اخیر بهتر شده بود و کمتر هم به حریف اجازه ضد حمله دادیم. اینکه بعد از شکست مقابل ماینس بازی امروز را ببریم خیلی اهمیت داشت، چرا که دفاع از عنوان قهرمانی یک مسئله حیثیتی برای ماست.
کسی نمی‌تواند تصور کند حمله کردن مقابل 10 بازیکن حریف که در محوطه جریمه تیم‌شان ازدحام کرده‌اند چقدر دشوار است. از همینرو به شاگردانم آفرین می‌گویم. من مربی‌ام اما هوادار تیمم هم هستم و برای چنین بازی خوبی که ارائه شد خوشحالم. ما از حالا چهار روز برای "فینال" مقابل یوونتوس وقت داریم. امیدوارم هوادارانمان از دقیقه اول تا دقیقه آخر ما را حمایت کنند تا بتوانیم به مرحله بعدی برویم."
ویکتور اسکریپ‌نیک ،سرمربی برمن، هم گفت:" بایرن مونیخ کاملا سزاوار این پیروزی بود. ما نباید اینقدر راحت گل می‌خوردیم. اما بایرن است دیگر. آنها اگر روز خوبشان باشد، کار همه دنیا زار است، نه فقط تیم حریف. ما اهداف دیگری داریم: باید هفته آینده مقابل ماینس پیروز شویم."

دیدگاه‌ها