کد خبر : 1310834 | 23 اسفند 1394 ساعت 10:50 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی کیه‌وو-میلان

دو تیم کیه‌وو و میلان، امروز در ورزشگاه بنتگودی شهر ورونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی کیه‌وو-میلان
به گزارش "ورزش سه"، میلان برای حفظ جایگاه خود در بالای جدول و زنده نگه داشتن امید برای کسب سهمیه به پیروزی در این بازی نیاز دارد.

کیه‌وو

کیه‌وو با کسب 34 امتیاز از 28 بازی در رده ی یازدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 شکست، 2 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و در فرم خوبی قرار ندارند. حال باید مقابل میلانی قرار بگیرند که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده بود و خود را در جدول بالا کشیده بود.در 5 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای میلان و 2 تساوی به ثبت رسیده و کیه‌وو مدت‌هاست موفق به کسب پیروزی در تقابل با میلان نشده است.

میلان

شاگردان میهایلوویچ با کسب 47 امتیاز از 28 بازی در رده ی ششم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و در فرم نسبتا خوبی قرار دارند. میلان تا هفته ی گذشته ی نتایج بسیار خوبی کسب کرده بود و کاملا امیدوار به کسب سهمیه بود ولی شکست 2-0 مقابل ساسولو، بار دیگر نا امیدی را به این تیم تزریق کرد. با این حال، کسب پیروزی در بازی امروز می‌تواند باز هم امیدهای آنها را برای کسب سهمیه زنده کند و باید دید شرایط بازی امروز برای شاگردان میهایلوویچ چگونه پیش می‌رود.

دیدگاه‌ها