کد خبر : 1310881 | 23 اسفند 1394 ساعت 15:56 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

کیه وو 0-0 میلان

تساوی بی حاصل میلان در زمین کیه وو

دیدار تیم های کیه وو و میلان لحظاتی پیش با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا شانس میلان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بیش از گذشته کاهش یابد.

تساوی بی حاصل میلان در زمین کیه وو
به گزارش "ورزش سه"، کیه وو و میلان هر دو شکست خورده از هفته قبل به مصاف هم آمده بودند. میلان پس از 12 بازی بدون باخت، در زمین ساسوئولو شکست خورده بود و کیه وو نیز در خانه ناپولی 3-1 متحمل شکست شد. جدالی بین تیم های ششم و یازدهم جدول سری آ ایتالیا.

کیه وو بازی را بهتر شروع کرد اما رفته رفته روند بازی متعادل تر شد. بازی در نیمه اول بسیار سرد و کم خطر بود. کیه وو اولین موقعیت بازی را توسط مجورینی دقیقه 21 روی پاس اشتباه آبیاتی خلق کرد. همین بازیکن کمی بعد بار دیگر در مصاف تک به تک با آبیاتی نتوانست توپ را وارد دروازه میلان کند.

روسونری ها نیز دو بار روی ضربه آزاد هوندا و نیز شوت بیرون محوطه پولی فرصت گلزنی داشتند که هیچ کدام داخل چارچوب نبودند تا نیمه اول این بازی کم هیچان بدون گل به اتمام برسد. یکی از حوادث مهم این نیمه مصدومیت دوناروما، دروازه بان جوان میلان و آمدن آبیاتی به جای وی بود.

نیمه دوم را میلان بهتر آغاز کرد اما این کیه وو بود که دقیقه 54 توسط بیرسا اولین موقعیت خطرناک را خلق کرد که با دخالت به موقع آبیاتی از دست رفت. یک دقیقه بعد میلان واکنش نشان داد. سانتر هوندا و ضربه سر باکا با اختلاف اندکی به بیرون رفت تا حساب کار بدون گل باقی بماند.

بهترین بخت میلان دقیقه 74 از دست رفت. ابتدا آباته با شوتی سهمگین به شدت دروازه کیه وو را تهدید کرد اما بیزاری این توپ را ناقص دفع کرد، برتولاچی در ریباند ضربه ای دیگر به سمت دروازه کیه وو روانه کرد که توپ با بدشانسی او به تیر دروازه برخورد کرد.

کیه وو حتی دقیقه 90 به گل نیز دست یافت اما این گل توسط کمک داور آفساید اعلام شد. ارسال دقیق سیمونه په په با ضربه سر کاچاتوره به تور دروازه میلان نشست اما کمک بازی به درستی این گل را مردود اعلام کرد تا این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام برسد. تساوی ای که بیشتر به سود کیه وو بود تا میلان.

دیدگاه‌ها