کد خبر : 1311069 | 24 اسفند 1394 ساعت 13:26 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

در ادامه ادای احترام به رضا ابراهیمی؛

ارومیه و مشهد برای بازی رده‌بندی به زمین نرفتند

در حالی که خبر درگذشت رضا ابراهیمی روز گذشته جامعه والیبال را به شوک بزرگی برد تیم‌های شهرداری ارومیه و ثامن‌الحجج خراسان که قصد داشتند برای بازی رده‌بندی عصر امروز به مصاف هم بروند، برای ادای احترام به مربی فقید پیکان در زمین حاضر نشد.

ارومیه و مشهد برای بازی رده‌بندی به زمین نرفتند
به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته با انتشار خبر درگذشت رضا ابراهیمی تلخ‌ترین خبر والیبالی سال 94 اعلام شد. مربی سابق تیم‌های ملی و پیکان بر اثر سکته قلبی درگذشت و با این حال بنا به تصمیم فدراسیون والیبال قرار بر این شد تا بازی فینال که عصر امروز قرار بود انجام شود، پابرجا بماند. فدراسیون با درخواست پیکانی‌ها برای جابجایی بازی موافقت نکردند و تیم عزادار در زمین حاضر نشد و بنابراین بانک سرمایه عنوان قهرمانی لیگ والیبال را کسب کرد.

از طرفی دیگر که قرار بود شهرداری ارومیه و ثامن‌الحجج خراسان هم برای بازی رده‌بندی به مصاف هم بروند، دو تیم تصمیم گرفتند برای ادای احترام به رضا ابراهیمی در زمین حاضر نشوند تا درخواست عنوان سومی مشترک دهند. این دو تیم مدت‌ها بود برای بازی با یکدیگر کش و قوس‌های فراوانی داشتند و حالا که شرایط برای برگزاری آماده بود این دو تیم تصمیم گرفتند برای بجا آوردن احترام مربی فقید والیبال به میدان نروند.

بنابراین به نظر می‌رسد رده‌بندی تیم‌ها در پایان لیگ‌برتر اینطور شود که بانک سرمایه اول، پیکان دوم و شهرداری ارومیه به همراه ثامن‌الحجج خراسان عنوان سومی مشترک را کسب کنند.

دیدگاه‌ها