کد خبر : 1311960 | 28 اسفند 1394 ساعت 16:22 | 65.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

بارسلونا و 10 روز جهنمی برای تداوم رویاپردازی

بارسلونا در حال حاضر تیم اول لالیگا با اختلاف 8 امتیازی نسبت به اتلتیکو است، در کوپا دل ری فینالیست شده و در لیگ قهرمانان نیز به یک چهارم نهایی رسیده است.

بارسلونا و 10 روز جهنمی برای تداوم رویاپردازی
به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش قرعه کشی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان انجام شد و بارسا با بدترین قرعه ممکن روبرو شد. هیچیک از هواداران این تیم دوست نداشتند در این مرحله به اتلتیکو برخورد کنند ولی این اتفاق رخ داد.

بارسا روز سه شنبه 17 فروردین در نوکمپ میزبان اتلتیکو خواهد بود؛ در حالیکه 14 فروردین ال کلاسیکو را پیش رو دارد. آبی اناری ها سه روز پس از مصاف سنگین با رئال مادرید باید به مصاف دیگر تیم مادریدی بروند که بدون شک کار آسانی برایشان نخواهد بود.

تنها نکته مثبت قضیه اینجاست که بارسلونا به تیمی اسپانیایی برخورد کرده و در بازی رفت میزبان است. کاتالان ها مجبور نیستند پس از بازی با رئال به کشوری دیگز پرواز کنند و در خانه بازی خواهند داشت.

آبی اناری ها دو فصل پیش در همین مرحله مقابل اتلتیکو شکست خورده و حذف شدند و در فصل جاری نیز با وجود پیروزی در هر دو بازی رفت و برگشت برابر اتلتیکو در لالیگا، کار راحتی برای کسب سه امتیاز پیش رو نداشتند.

بارسلونا ابتدا باید با رئال مادرید در لالیگا روبرو شود و سپس دو بازی رفت و برگشت با اتلتیکو در لیگ قهرمانان پیش رو دارد، 10 روز جهنمی که اگر به سلامت از آن خارج شود، می تواند به رویاپردازی برای تکرار سه گانه ادامه دهد.

دیدگاه‌ها