کد خبر : 1312068 | 29 اسفند 1394 ساعت 10:16 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیگرینی: دیدار بایونایتد دیدار سختی خواهد بود

مانوئل پیگرینی،‌سرمربی منچسترسیتی عنوان کرد که او و بازیکنانش منتظر یک منچستریونایتد خطرناک و آماده از فان‌خال را دارند.

پیگرینی: دیدار بایونایتد دیدار سختی خواهد بود
به گزارش "ورزش سه"،‌سیتی رده چهارمی 4 امتیاز با منچستریونایتد فاصله دارد و برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. پیگرینی پیش از تقابل تیمش با منچستریونایتد در لیگ برتر عنوان کرد که انتظار یک تیم قدرتمندی از یونایتد را دارد.
او گفت:" فکر نمی‌کنم بتوانیم از ضعف یونایتد استفاده ببریم. نمی‌دانم در بازی یونایتد چه اتفاقی خواهد افتاد. این وظیفه من نیست که بدانم چه اتفاقی در بازی رخ خواهد داد یا هواداران چه واکنشی به فان‌خال خواهند داشت. فکر می‌کنم ما مقابل یک تیم قدرتمند با تاریخی غنی بازی خواهیم کرد و آنها تمام تلاششان را برای بردن بازی خواهند کرد. ما نباید سعی کنیم که در چنین بازی‌هایی تمرکزمان روی عملکردمان در زمین باشد. این یک بازی 6 امتیازی است و فرق مشخصی با دیگر بازی‌ها دارد ولی ما برای 21 امتیاز باقی مانده می‌جنگیم و هیچگاه نمی‌توان حدس زد چه اتفاقی رخ خواهد داد."
پیگرینی ادامه داد:" فکر می‌کنم فان‌خال تجربه بالایی دارد. وقتی شما تیم‌های بزرگ را هدایت کنید،‌نمی‌توان انتظار داشت انتقادی از شما نشود. بنابراین فکر می‌کنم او می‌داند در این شرایط چگونه رفتاری داشته باشد. وقتی مربی را مثل فان‌خال در چنین شرایطی می‌بینید،‌باید از او حمایت کنید."

دیدگاه‌ها