کد خبر : 1312114 | 29 اسفند 1394 ساعت 16:16 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

زیدان: بنزما فقط باید به فوتبال فکر کند

کریم بنزما، ستاره رئال مادرید که همچنان درگیر پرونده قضایی باج خواهی از متیو والبوئناست، روز گذشته از سوی نشریه لیبراسیون به دخالت در پولشویی و قاچاق مواد مخدر نیز متهم شد.

زیدان: بنزما فقط باید به فوتبال فکر کند
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در برنابئو میزبان سویا خواهد بود در حالیکه به این بازی و دیگر بازی های باقیمانده اش در لالیگا به چشم بازی های تدارکاتی برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان نگاه می کند. رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز باید به مصاف ولفسبورگ برود؛ قرعه ای که به نظر آسان میرسد اما زیدان با این نظریه موافق نیست.

او در نشست خبری بازی با سویا گفت:" معتقدم تیمی که به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یافته، تیم ضعیفی نیست. این حضور خود دلیل محکمی برای قدرتمند بودن ولفسبورگ است. آنها در دور گروهی صدرنشین گروهشان شدند. در لیگ قهرمانان نمی توان قبل از بازی، از پیروزی خودتان اطمینان داشته باشید و نتایج غیرقابل پیش بینی هستند. فعلا به لالیگا فکر می کنیم و زمانش که برسد روی ولفسبورگ تمرکز خواهیم کرد."

اتهامات جدید به بنزما:"  فعلا همه چیز در مرحله تحقیقات قرار دارد. چیزی که از او می خواهم تمرکز روی فوتبال است. با کریم صحبت کرده ام و از او خواستم فقط به فوتبال و بازی فردا فکر کند. او مصدومیتش را پشت سر گذاشته و از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارد. رفته رفته نیز بهتر خواهد شد. وقفه بازی های ملی نیز به این مساله کمک خواهد کرد. او خوب تمرین کرده و دیگر دردی حس نمی کند. پس از وقفه بخاطر بازی های ملی، دیدارهای سختی در انتظارمان است و از کریم خواسته ام تمرکزش روی مسائل غیرورزشی نباشد."

سویا:"حریف بسیار دشواری برای ما خواهد بود. این تیم غایبانی دارد که به نفع ماست ولی سویا مجموعه خوبی در اختیار دارد و جانشینان، تفاوت چندانی با بازیکنان ثابت ندارند. اطمینان دارم که بازی سختی خواهیم داشت و به همین دلیل به سختی تلاش کرده ایم و آماده این بازی هستیم. هفته گذشته یکی از بهترین هفته های تمرینی ما بود."

کروس:" تونی در خیلی از نقاط زمین می تواند به کار گرفته شود. او نزدیک به مدافعان بازی می کند ولی توانایی این را دارد تا کمی جلوتر هم بازی کند. در بایرن که بود او نزدیک تر به مهاجمان قرار داشت. برای من مهم این است که او از بازی خودش لذت برده و در زمین احساس راحتی کند. در بازی قبلی به او استراحت دادم چون پیشتر بازی های زیادی برای ما انجام داده بود. کروس برای بازی فردا هم آماده است."

ارزیابی از سه ماه حضور در رئال:" در بهترین تیم دنیا هستم و می دانم که اینجا سطح توقعات و فشار بالاست. تا بدینجا آنچه دوست داشته ام را انجام داده ام. اگر به من فرصت داده شود تا برنامه هایم را پیاده کنم، خوشحال خواهم شد. بازیکنانی در اختیار دارم که از لحاظ سطح کیفی و نیز شخصیتی بسیار بالا هستند؛ بطوریکه خود من هم از آنها چیزهای زیادی یاد گرفته ام. خوشحالم و امیدوارم دوران حضورم در رئال طولانی باشد."

دیدگاه‌ها