کد خبر : 1312196 | 01 فروردين 1395 ساعت 10:22 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی نوروزی و قاسمی در نخستین مبارزه

امید نوروزی فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم و کمیل قاسمی آزادکار وزن 125 کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در رقابت های کشتی گزینشی المپیک به پیروزی رسیدند.

پیروزی نوروزی و قاسمی در نخستین مبارزه

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، در جریان رقابت های روز پایانی کشتی گزینشی المپیک که در آستانه پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است،در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی در دور نخست مقابل آمان نازاروف از ترکمنستان با نتیجه هشت بر صفر به پیروزی رسید.، وی در دور دوم با پان ژنگ از چین دارنده مدال های طلا و برنز آسیا مسابقه می دهد. نوروزی در صورت برتری در این دیدار در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار راویندر از هند و روسلان تساریف کشتی گیر مطرح قرقیزستانی و دارنده مدال های طلا، نقره وبرنز آسیا روبرو می شود.

در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد که 11 کشتی گیر وزن کشی کردند.، کمیل قاسمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل مصاف کیونگ جین نام از کره جنوبی دارنده مدال برنز آسیا و بازی های آسیایی با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید.وی در مرحله نیمه نهایی با ژائو دنگ از چین دارنده مدال برنز آسیا و نفر پنجم جهان مسابقه می دهد.

در این رقابت‌ها تنها کشتی‌گیران فینالیست سهمیه المپیک را کسب می‌کنند که تاکنون کشورهای ژاپن، قزاقستان، چین و قرقیزستان هر کدام 3 سهمیه و کره جنوبی نیز 2 سهمیه المپیک بدست آورده‌اند و کشورهای هند، ازبکستان نیز هر کدام یک سهمیه را از آن خود کرده‌اند.


دیدگاه‌ها