کد خبر : 1312275 | 01 فروردين 1395 ساعت 22:07 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: از تساوی مقابل ویارئال راضی هستم

بارسلونا ساعتی پیش در ورزشگاه ال مادریگال برابر ویارئال با تساوی 2-2 متوقف شد تا فرصت خوبی برای افزایش فاصله با اتلتیکو به 11 امتیاز را از دست بدهد.

انریکه: از تساوی مقابل ویارئال راضی هستم
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با علم به اینکه اتلتیکو مقابل خیخون شکست خورده و با برتری بر ویارئال می تواند فاصله اش در صدر را به 11 امتیاز افزایش دهد، مقابل زیردریایی های زرد قرار گرفت. آبی اناری ها نیمه اول را با دو گل برتری به رختکن رفتند اما نیمه دوم ویارئال به بازی برگشت و با زدن دو گل کار را به تساوی کشاند.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در نشست خبری پس از بازی گفت:" فکر می کنم نتیجه مثبتی کسب کردیم. یکی از بازی های باقیمانده مان کمتر شد و یک امتیاز هم به فاصله امتیازی با اتلتیکو اضافه شد. حالا به هدفمان که قهرمانی است نزدیک تر هستیم. می توانستیم این بازی را ببریم و البته می توانستیم هم ببازیم؛ در هر صورت از کسب این تساوی راضی هستم. اکنون به وقفه بازی های ملی رسیده ایم و سپس خودمان را برای ال کلاسیکو آماده خواهیم کرد."

اعتراضات هواداران ویارئال به داوری:" من که چیزی نشنیدم و معمولا هم در مورد داوری حرف نمی زنم."

گلزنی راکیتیچ:" او بازیکن کاملی است. ارسال کنندگان خوبی در چپ و راست زمین داریم. راکیتیچ خوب به حمله اضافه می شود. هم خوب سر می زند و هم شوت های پرقدرتی دارد. از لحاظ بدنی هم فوق العاده است."

دیدگاه‌ها