کد خبر : 1312298 | 02 فروردين 1395 ساعت 02:10 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 1-1 لاتزیو

تساوی خانگی میلان مقابل لاتزیو

دیدار تیم های میلان و لاتزیو لحظاتی پیش با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یافت تا فاصله میلان با بالانشینان بیشتر شود.

تساوی خانگی میلان مقابل لاتزیو
به گزارش "ورزش سه"، میلان پس از تساوی بدون گل در زمین کیه وو به مصاف لاتزیویی آمده بود که هفته قبل یک برد 2-0 خانگی مقابل آتالانتا کسب کرده و روحیه خوبی داشت. میلان 48 امتیازی که در رده ششم قرار داشت، امیدوار بود با کسب یک پیروزی بتواند خود را به اینتر 55 امتیازی نزدیک تر کند.

لاتزیو در یک غافلگیری و در دقیقه 7 موفق شد سن سیرو را مات کند. اشتباه مدافعان میلان سبب شد تا پارولو بدون مزاحم در نزدیکی نقطه پنالتی توپ را به گل تبدیل کند و لاتزیو را 1-0 پیش بیندازد.
این گل تنها 8 دقیقه دوام داشت چرا که میلان روی همکاری آدریانو و باکا و توسط ستاره کلمبیایی خود کار را به تساوی کشاند تا امیدواری ها به سن سیرو برگردد. تلاش هر دو تیم در نیمه اول نتیجه ای نداشت و دو تیم 1-1 به رختکن رفتند.

میلان نیمه دوم را نیز تحت کنترل خود داشت اما به ندرت شاهد فرصت های گلزنی 100 درصد از این تیم بودیم. لاتزیو هم به تساوی راضی بود و سعی در پرس میلان از میانه زمین داشت. اتفاق مهم نیمه دوم، اخراج لولیچ از لاتزیو در دقیقه 87 بود که با دریافت کارت زرد دوم مجبور به ترک زمین شد. در نهایت این بازی نه چندان جذاب با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یافت. تساوی ای که دردی از هیچ یک از دو تیم دوا نکرد.

دیدگاه‌ها