کد خبر : 1312318 | 02 فروردين 1395 ساعت 10:45 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

میهایلوویچ: دوست دارم مربی لاتزیو شوم

سینیشا میهایلوویچ،‌سرمربی میلان عنوان کرد که دوست دارد به لاتزیو،‌تیمی که در آن فوتبال بازی کرده بود بازگردد.

میهایلوویچ: دوست دارم مربی لاتزیو شوم
به گزارش "ورزش سه"،‌شب گذشته دو تیم میلان و لاتزیو به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. میلان حالا 11 امتیاز با رم رده سومی فاصله دارد و باید رویای کسب سهمیه را فراموش کند.از سوی دیگر  برلوسکونی نیز با میهایلوویچ مشکل دارد و قصد اخراج او را داردو حال سرمربی کروات عنوان کرد که در پایان فصل به پیوستن به لاتزیو فکر می‌کند.
او گفت:" رئیس باشگاه فرقی با دیگر روئسا ندارد. او صحبت می‌کند،‌بررسی می‌کند و در پایان درباره یک مربی تصمیم گیری می‌کند. می‌توانم درباره جدایی تصمیم بگیرم؟ این هم یک گزینه است ولی بارها گفته ام که یک سال دیگر قرار داد دارم. اگر هر دو طرف توافق کنیم که فصل بعد هم همکاری داشته باشیم،‌این روند ادامه خواهد داشت. اگر یکی از دو طرف موافق نباشد راه ها جدا خواهد شد. لاتزیو؟ یکی از بهترین دوره های فوتبالم را در آنجا سپری کردم و شکی نیست که دوست دارم به این تیم برگردم."
میها ادامه داد:" موقعیت‌های خوبی از دست دادیم. می‌توانستیم خودمان را به فاصله 2 امتیازی فیورنتینا و اینتر برسانیم.  نیمه دوم در اختیار ما بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی اگر گلزنی نکنیم،‌پیروزی سخت می‌شود. در مقایسه با دو بازی قبلی،‌حداقل تلاش بشتری کردیم. ما تمام تلاشمان را برای پیروزی کردیم ولی نمی‌توانستیم به آن برسیم."

دیدگاه‌ها