کد خبر : 1312644 | 05 فروردين 1395 ساعت 10:53 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

6 همراه به کیانان اعزام شدند!

تیم ملی بوکس با 8 مشت زن راهی چین شد

تیم ملی بوکس ایران در حالی با هشت مشت زن برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک راهی کیانان چین شد که هفت همراه این تیم را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

تیم ملی بوکس با 8 مشت زن راهی چین شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیم ملی بوکس ایران شب گذشته با هشت بوکسور برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک تهران را به مقصد چین ترک کرد.
تیم ملی بوکس قرار بود با ترکیب 10 مشت زن راهی مسابقات شود اما روز سه شنبه فدراسیون جهانی بوکس(آیبا) طی نامه ای به فدراسیون جهانی اعلام کرده است که کشورها از اعزام بوکسورهایی که در آن وزن سهمیه کسب کرده اند خوداری کنند و با توجه به کسب سهمیه المپیک در وزن 81 کیلوگرم کیلوگرم تیم ملی از این اعزام بازماند.
همچنین امید احمدی صفا بوکسور وزن 49 کیلوگرم تیم ملی است که با توجه به اینکه سال گذشته در مسابقات جهانی "واکو" شرکت کرده است طبق قانون آیبا فرصت حضور در مسابقات چین را نخواهد داشت و به همین دلیل وی نیز شانس حضور در این مسابقات را از دست داد.

اسامی 8 بوکسور اعزامی به چین به شرح زیر است:

 

وزن 52 کیلوگرم: پویا ناوی
وزن 56 کیلوگرم: آرمین امجدیان
وزن60 کیلوگرم: دانا اسماعیل زاده
وزن 64 کیلوگرم: اسماعیل ارمشی
وزن 69 کیلوگرم: سجادکاظم زاده
وزن 75 کیلوگرم: سجادمحرابی
وزن 91 کیلوگرم: سالارغلامی
وزن91+ کیلوگرم مجید سپهوند


هدایت این تیم برعهده علیرضا استکی و همایون امیری است. روح الله حسینی(نایب رییس)، علی دانشمند(دبیر فدراسیون)،حسین نهرودی(مسول کمیته فنی) و هادی مرتضایی( سرپرست امور بین الملل) به همراه تیم ملی به کیانان چین اعزام شدند.

رقابت‌های انتخابی بوکس از روز جمعه ششم فروردین ماه جاری در چین برگزار می شود.
احسان روزبهانی تا کنون تنها نماینده بوکس در المپیک برزیل است.

دیدگاه‌ها