کد خبر : 1314102 | 14 فروردين 1395 ساعت 13:19 | 84.3K بازدید | 3 دیدگاه

اعتمادی: دوست دارم به فوتبال ایران برگردم

شکست رکورد مهار پنالتی توسط گلر ایرانی

دروازه بان ایرانی تیم آلمره سیتی دوست دارد فوتبالش را در ایران ادامه دهد.

شکست رکورد مهار پنالتی توسط گلر ایرانی
به گزارش "ورزش سه"، چند سال قبل که صحبت از حضور یک دروازه بان ایرانی ساکن هلند در فوتبال ایران شد، کسی او را جدی نگرفت. زمان گذشت و امیر قلعه نویی در روزگاری که 3 دروازه بان آماده در تراکتورسازی داشت، او را انتخاب کرد و حالا بازی های خوبش در سالی که با نایب قهرمانی سرخپوشان تبریزی به پایان رسید، در ذهن ها مانده است. عقیل اعتمادی اگرچه با آرزوهای بزرگی به ایران آمد و پیراهن تراکتورسازی را پوشید اما نتوانست به خواسته های خود برسد و دوباره مسیر فوتبال هلند را در پیش گرفت.
اعتمادی حالا دلش برای فوتبال ایران دوباره تنگ شده و دوست دارد در فاصله چند هفته تا پایان لیگ دسته اول هلند، با یک تیم ایرانی به توافق برسد. او همچنان امیدوار است نظر کارلوس کی روش را جلب کند و به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود. اعتمادی همچنین به عنوان پسرخاله رضا قوچان نژاد به او بابت ازدواجس تبریک می گوید.

رکورد مهار پنالتی را شکستم

عقیل اعتمادی گفت و گوی خود با "ورزش سه" را با اظهارنظر درباره شرایط خودش در آلمره سیتی آغاز می کند: خوشبختانه دو فصل رویایی را در آلمره سیتی گذراندم. تیم ما در لیگ دسته اول هلند هم شرایط خوبی دارد و اگر در پلی آف موفق شویم، جواز حضور در لیگ را به دست می آوریم. من از ابتدای فصل گذشته شرایط خوبی داشتم و در این مدت تاکنون 10 پنالتی مهار کردم. این یک رکورد خوب است که امیدوارم همین شرایط را ادامه دهم.

پیشنهاد لیگ برتری دارم

دروازه بان ایرانی آلمره سیتی درباره آینده فوتبالی اش اینطور توضیح می دهد: قرارداد من با آلمره سیتی رو به اتمام است اما مسئولان باشگاه برای تمدید آن اقدام کرده اند. از سوی دیگر یک پیشنهاد هم لیگ برتر هلند دارم ولی هنوز تصمیمی نگرفتم. همانطور که گفتم هنوز دو بازی تیم مان در فصل جاری باقی مانده و فعلا تمرکزم روی آلمره سیتی است تا بتوانیم جواز حضور در لیگ برتر را به دست آوریم. برای آینده ام فعلا هیچ تصمیمی اتخاذ نکردم و عجله ای هم برای این کار ندارم.

دوست دارم به ایران برگردم

«دوست داری برای ادامه فوتبال، به ایران برگردی؟»، اعتمادی اینگونه پاسخ می دهد: قطعا دوست دارم. ایران کشور من است و بسیار علاقمند هستم تا برگردم. من اکثر بازی های لیگ ایران را دنبال می کنم. این فصل یکی، دو پیشنهاد هم از ایران داشتم اما باید ببینم شرایط در آینده چطور می شود.

1099374

پیشرفت دروازه بانی ایران

اعتمادی در ادامه به عملکرد دروازه بانان شاغل در لیگ ایران اشاره می کند: من عملکرد همه دروازه بانان ایرانی را زیر نظر دارم. گلرهای خوب و جوانی در فوتبال ایران حضور دارند. گلرهای ایرانی روز به روز در حال پیشرفت هستند و این مساله برای تیم ملی ایران نیز اتفاق خوبی است. انشاءالله این دروازه بانان از این بهتر هم شوند.

جهانبخش دوست خوبم است

وی درباره ارتباطش با علیرضا جهانبخش تاکید می کند: علیرضا دوست خوبی برای من است. با او در هلند ارتباط دارم. بازی های علیرضا را می بینم و تیمشان هم عملکرد خوبی دارد. از حضورش در هلند خوشحالم و امیدوارم روز به روز پیشرفت کند.

تبریک به پسرخاله

اعتمادی که نسبت فامیلی با رضا قوچان نژاد دارد و پسرخاله او به حساب می آید، درباره ازدواج او می گوید: من با رضا تلفنی صحبت کردم و به او تبریک گفتم. از اینجا هم به او تبریک می گویم و امیدوارم در زندگی مشترکش هم مانند تمام مراحل زندگی اش موفق باشد. البته او این روزها سرش شلوغ است.

چیزی از گلرهای تیم ملی کم ندارم

اعتمادی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چرا او مانند رضا قوچان نژاد نتوانست در فوتبال ایران پیشرفت کند، بیان داشت: به هر حال شرایط مهاجم با دروازه بان تفاوت دارد. یک مهاجم با گلزنی می تواند خودش را نشان دهد اما برای گلر شرایط سخت تر است. باید به قدری خوب باشی و خودت را نشان دهی تا سرمربی اعتماد کند. با این وجود من فکر نمی کنم همین حالا از دروازه بانان تیم ملی ایران چیزی کم داشته باشم.

با گاسپار صحبت کردم

دروازه بان ایرانی آلمره سیتی در ادامه به اظهارنظر درباره کی روش می پردازد: کی روش مربی بزرگی است اما نمی دانم چرا مرا دعوت نمی کند. من در گذشته یکبار با گاسپار صحبت کردم اما باز هم دعوت نشدم. شاید دلیلش این باشد که در ایران بازی نمی کنم و زیاد در چشم کی روش نیستم.

کاش از ایران نمی رفتم

اعتمادی در پایان بابت جدایی اش از فوتبال ایران ابراز پشیمانی می کند: من در شرایطی در ایران بازی می کردم که شناختی از آن نداشتم و با خیلی مسائل آشنا نبودم. اگر الان دوباره به ایران بیایم، می دانم شرایط چطور است. فوتبال ایران شرایط خاصی دارد که در اروپا چنین چیزهایی نیست. با این حال فکر می کنم نباید آن زمان از تراکتورسازی جدا می شدم و اگر این اتفاق نمی افتاد، می توانستم خودم را بیشتر نشان دهم.

دیدگاه‌ها