کد خبر : 1314216 | 14 فروردين 1395 ساعت 18:52 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 1-0 فرانکفورت

پیروزی خفیف بایرن مقابل فرانکفورت

بایرن مونیخ موفق شد با پیروزی 1-0 مقابل فرانکفورت موقعیت خود را در صدر جدول رده بندی رقابت های بوندس لیگا مستحکم کند.

پیروزی خفیف بایرن مقابل فرانکفورت
به گزارش "ورزش سه"، بایرن برای ادامه صدرنشینی مقتدرانه اش در بوندس لیگا آلمان در دیداری خانگی به مصاف فرانکفورت رفت.

بازی مطابق انتظار با برتری شاگردان گواردیولا آغاز شد و بازیکنان بایرن توپ و میدان را در اختیار داشتند. اولین موقعیت دیدار در دقیقه 15 برای مونیخی ها شکل گرفت. جایی که ضربه تیاگو، هافبک اسپانیایی بایرن، با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 20 بایرن توانست گل نخست را وارد دروازه فرانکفورت کند. فرانک ریبری روی ریباند، موفق شد با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کند تا بایرن با یک گل در آلیانز آره نا پیش بیفتد. ریبری روی ریباند ضربه ماریو گوتزه که توسط دروازه بان فرانکفورت مهار شده بود، موفق به گلزنی شد.

بازی در ادامه نیمه اول نیز با برتری مطلق مونیخی ها ادامه یافت. فرانک ریبری روز پرکاری را سپری می کرد و در متن اکثر حرکات بایرن قرار داشت. فرانکفورت نیز در خلق موقعیت روی دروازه بایرن ناکام بود و هیچ گاه نتوانست حضوری جدی و موثر در محوطه جریمه بایرن داشته باشد.

در نهایت اما تلاش دو تیم در ادامه نیمه اول سرانجامی نداشت تا بازی با یک گل به سود بایرن خاتمه یابد.


بازی در نیمه دوم نیز با برتری مطلق بایرن آغاز خواهد شد. شاگردان گواردیولا همچون نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشتند و با خیمه زدن در زمین حریف، فشار بالایی را روی دروازه فرانکفورت ایجاد کرده بودند.

در دقیقه 51، ژابی آلونسو می توانست روی یک ضربه آزاد گل دوم را وارد دروازه حریف کند اما ضربه هافبک اسپانیایی با بدشانسی به تیر افقی دروازه برخورد کرد و راه به چارچوب پیدا نکرد.

در ادامه رفته رفته بایرنی ها سعی کردند تا بازی را تحت کنترل قرار دهند. فرانکفورت از نیروی لازم برای حمله کردن برخوردار نبود و مونیخی ها نیز ترجیح می دادند تا انرژی خود را برای دیدار حساس سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا ذخیره کنند.

در نهایت بازی در ادامه با میدان داری بایرن ادامه پیدا کرد تا شاگردان گواردیولا با کسب یک پیروزی 1-0 در خانه مقابل فرانکفورت، اختلاف خود را با دورتموند به طور موقت به 8 امتیاز افزایش دهند.

دیدگاه‌ها