کد خبر : 1314817 | 16 فروردين 1395 ساعت 19:59 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

از پل پوگبا تا ایسلا

بهترین و بدترین خریدهای آنتونیو کونته(عکس)

سرمربی ایتالیایی فصل آینده هدایت چلسی انگلیس را عهده دار خواهد شد تا دوران جدیدی را در کارنامه خود رقم بزند.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته همچون همه سرمربیان دنیا طی دوران حرفه ای خود روی نیمکت مربی گری خریدهای خوب و بد زیادی را داشته است. به بهانه امضای قرارداد او با باشگاه چلسی نگاهی می اندازیم به مهم ترین خریدهای او طی دوران مربی گری اش.


آندره آ پیرلو

1094085

در سن 32 سالگی، خرید بازیکنی که در لیست مازاد باشگاه میلان قرار داشت، جرات زیادی می خواست. با این حال کونته، آندره آ پیرلو را راهی یوونتوس کرد و او زیر نظر این سرمربی به یکی از مهم ترین بازیکنان تیم طی 4 سال گذشته تبدیل شد.


آلساندرو ماتری

1002675

ماتری زیر نظر کونته طی 16 بازی موفق شد 9 گل به ثمر برساند و نقش مهمی در نخستین فصل حضور کونته در یوونتوس داشت. با این حال او رفته رفته از دوران اوجش فاصله گر فت و نتوانست آن درخشش روزهای ابتدایی را در یووه داشته باشد.


پل پوگبا

1085506

بدون شک یکی از بهترین خریدهای کونته، پوگبا فرانسوی است. هافبک فرانسوی به خوبی زیر نظر کونته پیشرفت کرد و اکنون یکی از با استعداد ترین هافبک های دنیا محسوب می شود.


مائوریتسیو ایسلا

1100154

بازیکن اودینزه، شاید یکی از بدترین خریدهای کونته باشد. ایسلا هیچ گاه نتوانست درخشش اودینزه را داشته باشد و تبدیل به یکی از ضعیف ترین بازیکنان تیم آنتونیو کونته طی 3 فصل حضور این سرمربی در تورین شد.


کارلوس ته وز

1028439

یکی دیگر از شاهکارهای کونته، کارلوس ته وز بود. بازیکنی که نقش فوق العاده ای در یوونتوس از سال 2013 ایفا کرد و در 91 بازی، 50 گل برای این تیم به ثمر رساند.


نیکلاس آنلکا

13672

یکی از خریدهای عجیب و غریب کونته برای یوونتوس، نیکلانس آنلکا بود. مهاجمی که کمترین نقش را در یووه طی دوران حضورش در این باشگاه داشت. او در ژانویه سال 2013 به طور قرضی راهی تورین شد.


کوادوا آساموا

1100155

آساموا در سال 2012 از اودینزه راهی یوونتوس شد و دقیقا در نقطه مقابل ایسلا قرار گرفت. آساموا نقشی مهم در تیم کونته عهده دار بود و از عوامل مهم قهرمانی یوونتوس علی الخصوص در سال آخر حضور کونته در سری آ، به حساب می آمد.

دنیل اوسوالدو

1100159

مهاجم سابق رم و ساوتهمپتون یکی دیگر از اتنخاب های عجیب و غریب کونته برای خط حمله یوونتوس بود. اوسوالدو نیز دوران کاملا ناموفقی را در یووه سپری کرد و تنها 3 گل برای این تیم به ثمر رساند.

پائولو ویکتور باروتو



بازیکن برزیلی با به ثمر رساندن 23 گل در فصل 2009-2008 نقش زیادی در صعود باری به رقابت های سری آ ایفا کرد. باروتو پس از جدایی کونته از باری، هیچ گاه نتوانست آن درخشش گذشته را داشته باشد.

آندره آ رانوکیا



مدافع ایتالیایی زیر نظر کونته عملکرد فوق العاده ای در باری داشت و از همان جا به فوتبال ایتالیا معرفی شد. با این حال رانوکیا نیز پس از قطع همکاری با کونته نتوانست دوران موفقیت آمیزی را در باشگاه های دیگر داشته باشد.

الیرو الیا



هافبک هلندی در سال 2011 با ملغ 9 میلیون یورو توسط کونته خریداری شد اما دوران فوق العاده ناموفقی را در تورین سپری کرد. او تنها توانست 5 بار برای یوونتوس به میدان رود.

استفان لیششتاینر

1100163

مدافع سوئیسی از بهترین خریدهای کونته در دوران حضورش در یوونتوس محسوب می شود. لیششتاینر در همان فصل نخست کونته از لاتزیو راهی یوونتوس شد و تا به همین امروز از مهره های کلیدی یوونتوس بوده است.

دیدگاه‌ها