کد خبر : 1314929 | 17 فروردين 1395 ساعت 11:37 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

زهیوی: برای قهرمانی می‌جنگیم

زهیوی می‌گوید اگر امید ابراهیمی نبود مطمئن باشید توپم راهی دروازه می‌شد و بازی را برده بودیم.

زهیوی: برای قهرمانی می‌جنگیم
رحیم زهیوی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره بازی با استقلال تهران گفت: بازی بسیار جذاب و دیدنی دو تیم ارائه کردند، بسیاری موقعیت از دست دادیم تا اینکه گل مساوی را فرشاد برایمان زد، پس از آن هم برای برتری موقعیت داشتیم که باز هم گل بزنیم اما بخت با ما یار نبود و همینکه نباختیم خوب است.

بازیکن سوسنگردی استقلال خوزستان درباره موقعیت فوق‌العاده‌ای که امید ابراهیمی مانع از گلزنی اش شد گفت: امید ابراهیمی واقعاً فوتبالیست باشعوری است، به نظرم یکی از بهترین هافبک‌های ایران در حال حاضر است. در آن موقعیت نمی‌دانم چگونه خودش را جلوی توپ رساند و من اصلاً او را ندیدم. باور کنید اگر امید نبود گل دوم را زده بودم حتی خود امید ابراهیمی زمانی که توپ من را قطع کرد جوری خوشحالی کرد مثل اینکه گل زده بود.

زهیوی در ادامه گفت: من واقعاً دوست دارم به روزی با بازیکنی چون ابراهیمی بازی کنم و البته این را باید حتماً بگویم که تماشاچیان سنگ تمام گذاشتند، تا آخرین نفس جنگیدندو من دست تک تکشان رامی بوسم.

وی در انتها درباره جایگاه تیمش در انتهای فصل گفت: مطمئن باشید که ما سهمیه آسیایی را می‌گیرم و البته برای قهرمانی تا بازی آخر خواهیم جنگید.

دیدگاه‌ها