کد خبر : 1314934 | 17 فروردين 1395 ساعت 11:55 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل درباره سربازان شفاف سازی کرد

هیچ خطری، تراکتور را تهدید نمی‌کند!

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی آخرین وضعیت بازیکنان سرباز باشگاه را توضیح داد.

هیچ خطری، تراکتور را تهدید نمی‌کند!
سعید عباسی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره حواشی ایجاد شده پیرامون پایان خدمت سربازی برخی بازیکنان تراکتورسازی شفاف سازی انجام داد.

بختیار و حمودی تمدید کردند

مدیرعامل تراکتورسازی درباره وضعیت بختیار رحمانی و علی حمودی که سربازی شان تمام شده است، می گوید: من شخصا کار بختیار را درست کردم و سربازی اش به پایان رسید. قرارداد جدیدی با این بازیکن امضا کردیم و تا پایان فصل در خدمت تراکتورسازی خواهد بود. علی حمودی هم وضعیت مشابه بختیار داشت. سربازی او پایان یافت. حمودی با سپاهان قرارداد دارد اما با موافقت تیم اصفهانی با این بازیکن نیز قرارداد جدید امضا کردیم و او هم تا پایان فصل در تراکتورسازی می ماند.

سربازی رفیعی ادامه دارد

سعید عباسی در ادامه با اشاره به شرایط سروش رفیعی که گفته می شود سربازی اش تمام شده، تاکید می کند: چنین چیزی درست نیست. سروش رفیعی تا برج 9 (آذرماه) امسال سرباز است و قطعا تا پایان فصل ماندنی است. هیچ توافقی هم با فولاد انجام ندادیم، چون نیازی به این کار نبود.

خلیل زاده و عشوری هم هستند

مدیرعامل تراکتورسازی در ادامه به وضعیت سینا عشوری  و شجاع خلیل زاده هم اشاره می کند: این دو بازیکن تا برج 7 امسال سرباز هستند و مشکلی برای ماندنشان وجود ندارد. آنها نیز قطعا تا پایان فصل می مانند.

خطری تهدیدمان نمی‌کند

عباسی صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: برخلاف برخی مسائل مطرح شده، هیچ خطری تراکتورسازی را تهدید نمی کند. سربازان ما مشکلی ندارند و قطعا تا پایان فصل از وجود همه شان استفاده می کنیم. حواسمان به بازی های آینده است و انشاءالله بتوانیم فردا با قدرت مقابل پاختاکور ازبکستان به میدان برویم.

دیدگاه‌ها