کد خبر : 1315257 | 18 فروردين 1395 ساعت 15:39 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست مهلت برای تامین بدهی 395هزاردلاری

کسر امتیاز از باشگاه استقلال تکذیب شد

رودریگو توزی بازیکن برزیلی که با قراردادی سنگین به مبلغ 370هزار دلار به باشگاه استقلال پیوسته بود، با شکایت خود این باشگاه را به دردسر بزرگی انداخته است.

کسر امتیاز از باشگاه استقلال تکذیب شد
به گزارش "ورزش سه"، بنابر حکم کمیته انضباطی فیفا که یک سال و نیم پیش به رای نهایی رسیده باشگاه استقلال علاوه بر پرداخت 370 هزار دلار مبلغ اصل قرارداد باید 25 هزار دلار نیز اضافه به وکیل این بازیکن پرداخت کند. کمیته انضباطی فیفا تاریخ هشتم آوریل پس فردا را برای پرداخت این مبلغ در نظر گرفته که باشگاه استقلال با نامه‌نگاری مهلت خواسته تا این مبلغ را جور کند و بپردازد.

علی‌اصغر مانوسی‌فر مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال در این‌باره می‌گوید: از سوی فیفا هیچ اخطاریه جدیدی مبنی بر کسر امتیاز به دستمان نرسیده و این خبر صحت ندارد. ما به دلیل وصل نشدن به شبکه جهانی سویفت از کمیته انضباطی فیفا مهلت مختصری خواستیم تا با تامین این مبلغ بدهی را پرداخت کنیم. با توجه به اینکه کمیته انضباطی فیفا یک و نیم سال پیش حکم قطعی خود را در این زمینه اعلام کرده، باشگاه باید این مبلغ را تامین کرده و آن را به وکیل این بازیکن پرداخت کند.

مبلغ پرداختی به این بازیکن برزیلی 1.4 میلیارد تومان است که در اوج مشکلات مالی باشگاه استقلال، بسیار سنگین و آزاردهنده است. اما بی‌تدبیری در استخدام این بازیکن، عدم پرداخت مطالبات و بی‌تعهدی به قرارداد در زمان مدیریت وقت این باشگاه حالا گریبان آبی‌ها را گرفته است.

بهرام افشارزاده مدیرعامل فعلی در این باره گفته که: این پول از محل درآمدهای باشگاه استقلال در سازمان لیگ پرداخت خواهد شد.

دیدگاه‌ها