کد خبر : 1315495 | 19 فروردين 1395 ساعت 15:31 | 79.8K بازدید | 0 دیدگاه

دانیلو، سیبل رسانه های مادریدی

متهم ردیف اول شکست رئال برابر ولفسبورگ

دانیلو، خرید 31 میلیون یورویی رئال مادرید، هفته به هفته بیشتر ثابت می کند که بازیکنی در حد و اندازه های پوشیدن پیراهن این تیم نیست.

متهم ردیف اول شکست رئال برابر ولفسبورگ
به گزارش "ورزش سه"، 107 هزار توئیت در اعتراض به شیوه بازی دانیلو برابر ولفسبورگ از سوی هواداران رئال، به خودی خود نشان می دهد که آنها تا چه اندازه از تصمیم زیدان برای حضور این بازیکن بجای کارواخال در مقابل ولفسبورگ ناراضی هستند. رسانه های مادریدی نیز ساعاتی پس از اتمام بازی، دانیلو را سیبل انتقادات خود قرار دادند.

وقتی ترکیب ثابت رئال برای مقابله با ولفسبورگ اعلام شد، بسیاری متعجب شدند که چرا دانیلو بجای کارواخال در ترکیب 11 نفره قرار گرفته؛ در حالیکه کارواخال روز شنبه در ال کلاسیکو با بازی درخشان خود نیمار را محو کرده بود.

دانیلو شب گذشته تمام دوئل های مستقیم خود را باخت و در دفع توپ های هوایی نیز ناکام مطلق بود. بال راست برزیلی کمتر از هر بازیکن رئال مادرید توپگیری کرد. او در این زمینه تنها بالاتر از بنزمایی قرار گرفت که دقیقه 40 جای خود را به خسه داد. او روی هر دو گل ولفسبورگ با عملکرد ضعیفش نقش اصلی را ایفا کرد.

در صحنه ای که کاسیمیرو مرتکب پنالتی شد، پیشتر دانیلو مغلوب دراکسلر شده بود تا پاس این بازیکن باعث فرار آرنولد و در نتیجه رخ دادن پنالتی بشود. در صحنه گل دوم نیز دانیلو به راحتی مغلوب حرکت فریبنده دراکسلر شد تا او با یک پاس عرضی به راست، استارت رقم خوردن گل دوم را بزند.

زیدان در نشست خبری پس از بازی علت بازی کردن دانیلو را استراحت دادن به کارواخال عنوان کرد، دلیلی که البته هیچکس را قانع نکرده است. رئال با نمایش ضعیف بازیکنان خط میانی و دفاعی اش و در راس همه دانیلو، با دو گل مغلوب ولفسبورگ شد تا برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان کار دشواری پیش رو داشته باشد.

دیدگاه‌ها