کد خبر : 1315508 | 19 فروردين 1395 ساعت 16:34 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

ما و صبا مثل هم هستیم

جلالی: هنوز می‌توانیم آسیایی شویم

سرمربی تیم فوتبال سایپا هدف تیمش را کسب سهمیه آسیایی در این فصل عنوان کرد.

جلالی: هنوز می‌توانیم آسیایی شویم
به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی برابر صبای قم گفت: در بازی‌های اخیر علی رغم نمایش خوب نتوانستم نتایج دلخواهمان را کسب کنیم ولی از این مسابقه مصمم هستیم روند نتیجه‌گیریمان را آغاز کنیم تا در جایگاه بهتری قرار بگیریم.

او با بیان اینکه آنالیز خوبی از تیم صبا داشتیم عنوان کرد: مثل همیشه سعی کردیم اطلاعات خوبی از تیم حریف بگیریم؛ صبا هم مثل ما نمایش خوبی در بازی‌های اخیر داشته ولی نتیجه نگرفته و با چالش مواجه شده است؛ با این وجود هدف ما این است ضمن ارائه بازی خوب روند نتیجه‌گیری را از بازی با صبا ترمیم کنیم.

جلالی در مورد اینکه سایپا شانس قهرمانی دارد، عنوان کرد: فکر کنم برای سهیمه آسیایی هنوز شانس داریم و می‌خواهیم از این فرصت نهایت استفاده را ببریم؛ فاصله ما با صدر جدول 9 امتیاز است ولی با تیم سوم تنها سه امتیاز اختلاف داریم و می‌توانیم به آنها برسیم.

سرمربی سایپا یادآور شد: هفته هفدهم رتبه چهارم را در اختیار داشتیم ولی حالا هفتم هستیم و این فراز و نشیب‌ها ممکن است برای همه تیم‌ها پیش بیاید. نگران این موضوع نیستم و با تمرکز بیشتر به موفقیت در ادامه فصل فکر می‌کنیم.

او در خصوص اظهاراتش در ابتدای نشست خبری مبنی بر اینکه از فراز و نشیب تیمش گفت، ابراز کرد: دلیل این مسئله را در نشست خبری بعد از بازی می‌گویم؛ شاید فقط یکی، دو تیم جایگاهشان  تا انتهای فصل تغییر نکند ولی بقیه تیم‌ها با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کنند؛ نباید مدیران و بازیکنان نگران بالا و پایین شدن تیم‌ها در جدول باشند و همه باید به موفقیت تیم فکر کنند.

جلالی در مورد جلسه دیروزش با مدیران سایپا که موجب ابقای او شد، عنوان کرد: جلسه خوبی برگزار کردیم و مصمم شدیم برای رسیدن به اهدافمان همدل باشیم.

سرمربی سایپا تصریح کرد: تجربه قهرمانی و سقوط با تیم‌های مختلف را داشتیم ولی دلخوشی و هدف من استفاده از جوانان است و در سایپا این کار را با معرفی 12 بازیکن جوان انجام دادم که مطمئنا آورده خوبی برای سایپا دارند چون به تیم ملی دعوت می‌شوند و هم اینکه آینده سایپا را می‌سازند و اصل فوتبال همین است چون قهرمانی‌ها زود از ذهن‌ها فراموش می‌شود.

جلالی با اشاره به غائبان سایپا اظهار کرد: تیموریان تنها غائب ما در این بازی است که یکی از یاران کلیدی ما محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها